Lager af Rackbeat i e-conomic

Lagerstyring til din webshop

Med e-conomics lagerløsning, Lager af Rackbeat, kan du nemt optimere arbejdsprocesserne i din detail- og webshop og sikre dine kunder en god oplevelse. 

Med vores lagerløsning kan du:
 

  • Automatisere genbestilling af varer
  • Få overblik over leverandører i en samlet oversigt
  • Oprette hyldelokationer og plukkelister
     

Se priser Book en præsentation

En kvinde sidder og scanner et label på en pakke
 

Lager af Rackbeat

Brugervenlig og effektiv lagerstyring

Med vores lagerløsning får du et præcist billede af din forretning. Du og dine ansatte får det fulde overblik over jeres lagerbeholdning i realtid, så du kan spare tid og sikre dine kunder en ekstraordinær oplevelse.
 

Vores lagerløsning er fuldt integreret med dit regnskab i e-conomic, så dine data bliver overført automatisk, uden du skal taste de samme tal to steder. Derudover kan du skræddersy løsningen, så den passer til din virksomhed, branche og arbejdsgang ved at bruge vores specialiserede lagerfunktioner og integrere med relevante forretningssystemer.

En illustration af en computer og kasser

Dedikeret lagerstyring

Et særskilt system til lager og forsyningskæde, 
som taler sammen med regnskabet

En illustration af en computer med grafer på og en masse kasser på en hyldereol

Overblik og rapporter

Færre fejl og bedre indsigt giver 
besparelser i tid og penge

Et billede af en mand, der taler i et headset inde i en computerskærm

Specialiseret lagersupport

Få svar på dine spørgsmål og hjælp 
til at finde det helt rigtige set-up

 

Funktioner til dig med engroshandel

Specialiserede lagerfunktioner 
til din webshop

Med vores lagerløsning får du adgang til en række specialiserede funktioner, som gør det nemt at holde overblik, styre dine varer, optimere din webshop og give dine kunder en god oplevelse.

 

En screenshot af et overblik på en gul baggrund

Hyldelokationer og plukkelister, som effektiviserer arbejdet

Opdel dit varelager og gør det mere overskueligt med varer, som er nemme at tilgå. Du kan inddele lageret i flere lokationer, rum og hylder – alt efter dine specifikke lagerbehov og arbejdsgange. Derudover får du adgang til scanbare plukkelister, som gør plukke- og pakkearbejdet nemmere og hurtigere. Det betyder også, at du hurtigere kan sende dine ordrer afsted.

 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

Med vores lagerløsning kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Det er en form for alarmklokke inde i systemet, som giver dig besked, når dit produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Eksempelvis kunne din minimumslagerbeholdning for et produkt være på 50 stk. Når der kun er 50 stk. tilbage på lageret, vil du få en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet med et enkelt klik.

Et screenshot af et overblik på en gul baggrund
 
Et screenshot af en oversigt på en gul baggrund

Overskuelige oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

Vores lagerløsning gør din forretning mere overskuelig. Under fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Du kan også tilgå de væsentligste oplysninger, såsom leveringsdatoer, leverandører, modtager, omkostninger og hvorvidt varerne er modtaget/sendt. Du kan også oprette nye ordrer i begge faner og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. I “Rapporteringsfanen” kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller skrive til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

Et screenshot af en oversigt over leverandører på en gul baggrund
 

A-hjort Smykkeforhandler
 

“Det er en ny verden for os at have så meget orden i vores lager. Det har virkelig gjort vores arbejdsgange nemmere, mens det har fjernet en masse manuelle processer."

 
 

Få hjælp til at komme i gang

Kom godt i gang

Vores specialiserede lagersupport sidder altid klar til at hjælpe dig godt i gang med vores lagerløsning, Lager af Rackbeat.

 

En kvinde smiler til kameraet, mens hun taler i headset

Support og Helpdesk

Vores lager-eksperter er trænede i at besvare spørgsmål til systemet og rådgive dig, når du skal i gang med Lager af Rackbeat.
 

Kontakt supporten:
Mandag-fredag kl. 9-14 på +45 71 92 75 00 eller skriv til support@rackbeat.com
 

Vi har også en Helpdesk, hvor du finder et stort kartotek af hjælpeartikler og -videoer.

Gå til Helpdesk

En computerskærm med et onlinekursus i gang

Gratis online kursus

Lær at bruge Lager af Rackbeat i e-conomic - uanset om du allerede har tilvalgt eller overvejer at tilvælge lagerstyringen i din e-conomic aftale. Med dette kursus får vi dig godt fra start med dit nye lager.
 

Kurset fokuserer på opsætning i Rackbeat,
lageråbning, købsflow (indkøb og lagerregistrering) samt salgsflow (fakturering og lagerbevægelser).

Se kurset

 

Priser

Priser på Lager af Rackbeat

For at sikre, at du får de funktioner, som passer bedst til dine behov, kan du vælge mellem to priser og en række tillægsmoduler.

 

 

Lager af Rackbeat 
Basis


Til kunder med mindre virksomheder, simple arbejdsgange og uden behov for at arbejde med bl.a. styklister og produktion.

Pris: 249,- /måned/bruger
 

  • * Forbeholdt e-conomic kunder
  • Lagerprincip: Gennemsnitlig kostpris
  • Det fulde lageroverblik i varefanen
  • Ordrestyring og indkøbsstyring
  • Rabatstyring
  • Rapportering
  • Genbestillingsanbefalinger
  • Flyt varer mellem lokationer
  • Importer og eksporter CSV-filer
  • Hurtig pluk og pak med mulighed for at scanne
  • Dropshipping
  • Mulighed for at filtrere oversigter
  • Integration til e-conomic

     

 

Lager af Rackbeat Premium


Til kunder med større virksomheder og behov for funktionaliteter som optimerer deres lagerarbejde.

Pris: 499,- /måned/bruger
 

  • Indeholder alle funktioner fra Basis-pakken samt:
  • Flere lagerprincipper: Gennemsnitlig kostpris + FIFO
  • Styklister
  • Produktionsordrer
  • Brugerdefinerede felter
  • Opdel dit lager i underlokationer
  • Mulighed for at kvalitetssikre dine produkter ved varemodtagelse
  • Unit converter
  • Ubegrænset antal Rackbeat-integrationer*

    *Integration til flere webshops i samme system koster 100 kr./pr. ekstra integration
     

Hør mere

Lad os fortælle dig mere om vores lagerløsning

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op til en snak om vores lagerløsning og dine lagerbehov. Vi ringer mandag-torsdag (09.00-16.30) og fredag (09.00-16.00).
 

Ønsker du i stedet at få en personlig præsentation af selve systemet, kan du booke den lige her.  

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.