Smart Inbox gør det nemt
Med Smart Inbox i e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk. Så skal du kun godkende posteringerne, inden de bogføres.
Det kan du med Smart Inbox
Nem håndtering
I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.
Du har også adgang til Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, og som nemt giver dig et overblik over hvilke posteringer der mangler bilag. Herefter kan du, nemt og hurtigt, sende en anmodning afsted.
Modtag e-fakturaer
Når du modtager en leverandørfaktura elektronisk i Smart Inbox, så aflæser Smart Inbox selv informationerne på fakturaen, og du skal bare godkende, at oplysningerne er rigtige for at bogføre. Du sparer dig selv for manuel indtastning og sikrer samtidig, at du lever op til kravene om digitale bilag i den nye bogføringslov.
Læs mere om modtagelse af e-fakturaer
Automatisér din bilagshåndtering
Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres - og det letter arbejdsbyrden og sparer dig tid i hverdagen. På den måde kan du nemlig automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.
Upload alle dine bilag
Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk med “drag-and-drop”, ved at tage et billede med vores gratis mobilapp eller ved at sende bilagene til e-conomic via e-mail.
Med knappen Bilagsmatch kan du desuden få matchet dine bilag med de rette posteringer automatisk. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, men slipper for detektivarbejdet.
Bilagsanmodning
Få overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og send hurtigt en anmodning afsted. Fra vores gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det retur.
Smart Inbox er en del af pakkerne Smart og Avanceret — til dig som ønsker en automatiseret og tidsbesparende arbejdsgang.
Få et effektivt samarbejde om manglende bilag
Med Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, er det blevet meget nemmere at indsamle manglende bilag til regnskabet. Som regnskabsansvarlig kan du anmode andre brugere om manglende bilag direkte fra en postering i e-conomic. Og som bruger modtager du anmodningen i vores gratis mobilapp, så du nemt kan tage et billede af det manglende bilag og sende det retur.
posteringer der mangler bilag
påmindelser på e-mail
bilag til regnskabet
Opret gratis Bilagsindsendere
Skal dine medarbejdere sende bilag til e-conomic eller besvare bilagsanmodninger, uden at have adgang til hele regnskabet? Så kan du gratis oprette dem som Bilagsindsendere.
Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilappen, men har ikke adgang til andre dele af dit regnskab i e-conomic.
Vil du også gerne automatisere dine processer?
Få en guidet tur i Smart Inbox og oplev alle fordelene ved at få håndteret dine bilag automatisk. På en lille time viser vi dig de mange muligheder du får med Smart Inbox, så du fremover kan arbejde smartere med dine bilag.
Kom på gratis kursus i Smart Inbox
Eller læs om vores Academy kursus i automatisering af arbejdsgange, hvor du lærer at arbejde endnu smartere og udnytte mulighederne i e-conomic.
Kurset koster DKK 1.799,- ekskl. moms. I prisen er der inkluderet forplejning i løbet af dagen.
Det siger kunderne om Smart Inbox
- Claus PedersenCEO, Campaya
Modulet er kun blevet bedre og bedre til at genkende information på de bilag, vi sender ind. Det har betydet, at vores bogholder sparer rigtig meget tid, fordi hun ikke længere skal indtaste alt manuelt og eksempelvis finde kreditoren. Derudover har vi mindsket risikoen for tastefejl, fordi vi ikke længere skal indtaste data for en masse bilag.
- Julie ChristensenAccounting & Finance, Simple Solution
Før Smart Inbox brugte jeg meget tid på papirarbejde, som skulle igennem flere lag i organisationen. Med Smart Inbox er processen blevet langt mere strømlinet og enkel. Og det skyldes i høj grad den automatiserede og brugervenlige overflade, som følger med programmet.
- Christian HarboeCEO & Founder, Blacksnow
Smart Inbox har virkelig gjort, at vi sparer en masse tid på tastearbejde, og det fungerer sindssygt godt. Vores arbejde med fakturaer er langt lettere, og så er det mere driftssikkert, fordi der ikke laves tastefejl. Det mest smarte er grupperingsfunktionen. Her kan man kategorisere de enkelte bilag i indbakken, hvilket giver et dejligt overblik.