"Effektiv og enkel bogføring med Workflows"
Workflows er udviklet sammen med vores bogholdere og revisorer. Skriv til workflows.economic@visma.com og giv os dine inputs.
Opsæt automatiseringsregler på dine kunder
Vi vil give den bedste oplevelse med fleksibel bilagshåndtering
Med Workflows til Inbox kan du nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for dine kunder, som letter arbejdsgangen og sparer tid. Vi håber at kunne give dig præcis det bogførings- og godkendelsesflow, der passer til dig og dine kunders forretning. Workflows er tilgængeligt for alle vores brugere i Smart- og Avanceret-pakken. Bemærk at Workflows ikke er tilgængeligt på interne licenser.
"Når man skulle godkende bilag i forhenværende set-up, risikerede man at alle godkendere modtog en e-mail. Fx hvis du havde sat tre godkendere på og modtog 20 bilag, så fik alle tre godkendere en e-mail på alle bilagene. Med Workflows er det nu muligt at opsætte regler, så det er en bestemt godkender, der modtager en bestemt e-mail, fra et specifikt bilag. Så vi er startet med at tage de lavthængende frugter, der giver en stor værdi."
Oliver Storm, Product Line Manager, Visma e-conomic
Læs hele interviewet med Oliver
Med Workflows i Smart- og Avanceret-pakken, giver vi kontrollen tilbage til brugerne, så de selv bestemmer deres arbejdsgang. Vil du fx kun have godkendelse på e-fakturaer? Skal regninger under 100 kr. lande direkte i kassekladden? Eller er der en bestemt bruger, som skal godkende specifikke leverandørfakturaer? Så vil du nemt kunne sætte det op.
Oliver Storm, Product Line Manager, Visma e-conomic
"Det er virkelig værdiskabende at få lov til at være med til at udvikle og teste nye features. Mine kollegaer og jeg bruger e-conomic 8 timer om dagen, så vi har nogle behov og forslag, som medarbejdere i e-conomic måske ikke havde opdaget. Jeg synes, det er fedt få lov til være med i processen lige fra, at jeg ytrer et ønske, ser hvordan Workflows bliver udviklet til samtidigt også at få mulighed for at give mine inputs, når featuren er klar til lancering."
Julie Zachariassen, Regnskabskonsulent, Avernus
Vi har sat mange initiativer i gang ud fra vores brugeres forslag. Og vi hører gerne fra dig. Skriv til workflows.economic@visma.com
Her er de største fordele
Forbedret og fleksibel godkendelse i Inboxen
Et skræddersyet og personaliseret bogføringsflow
Højere automatiseringsgrad i regnskabet
Mulighed for at opsætte regler for bilagshåndtering
Mere effektiv bogføring med færre fejl og mangler
Læs om Smart- og Avanceret-pakken
Kom i gang med at arbejde med et effektivt og enkelt bogføringsflow
Workflows - øget fokus på godkendelse og automatisering i flere stadier
Vores ambition er at kunne tilbyde dig de absolut bedste løsninger indenfor automatisering og digitalisering på markedet. Derfor kommer der løbende flere opsætningsmuligheder og endnu mere fleksibilitet til Workflows, så du kan automatisere dine kunders bogførings- og godkendelsesproces.
TIP: I e-conomic findes der faktisk en perfekt arbejdsgang, som automatiserer processer, sparer dig for dyrebar administrationstid og giver balance i hverdagen.
Forbedret godkendelse
Med Workflows kan du selv bestemme, hvem der skal godkende bilag. Hvis du fx har 20 bilag, kan du opsætte regler, så det kun er to af bilagene, der skal godkendes af en bestemt person.
Tilgængelig i dagSend til Inbox
Det er muligt at bestemme, hvilken specifik Inbox-kategori bilaget skal havne i. Før landede bilaget altid i Inbox eller "Afventer godkendelse", hvis der var behov for godkendelse.
Tilgængelig i dagSend til kassekladde
Der er mange trin, når du skal håndtere bilag. Det vil vi gerne gøre mere simpelt, så du fx kan tage et billede af en kvittering på mobilen, som lander direkte i kassekladden fremfor direkte i Inboxen.
Kommer i anden lanceringGodkend fra mobil
Med e-conomics app har du dit regnskab lige ved hånden.
Derfor er det også muligt at godkende bilag fra mobilen, så du kan klare bogføringen, uanset hvor du befinder dig.
Tilgængelig i dag
FAQ: Kommende Inbox forbedringer
Kan jeg selv beslutte hvilke bilag, der skal sendes til godkendelse?
Hvem kan jeg oprette som godkendere?
Hvor mange godkendere kan jeg tilføje?
Kan jeg selv vælge hvilke godkendere, der får notifikationer?
Kan jeg godkende eller afvise bilag inde i e-conomic?
Kan jeg kun indsende bilag direkte til Inboxen?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg hører om de kommende forbedringer, når de lanceres