e-copedia

Slet cookie- og cachedata i Firefox (Windows)

Vejledning
Har du problemer med e-conomic i browseren Mozilla Firefox, kan du være nødt til at rydde op i dine midlertidige internet filer og cookies for at løse problemet.

Når du benytter Windows og bruger Mozilla Firefox browseren til dit e-conomic regnskab, kan du komme ud for, at du ikke længere kan logge på e-conomic. Her kan en oprydning i dine midlertidige internetfiler og cookies være en løsning. 

Sådan sletter du midlertidige internetfiler og cookies i Mozilla Firefox

  1. Tryk på de tre små linjer "Åbn menu" i højre hjørne.
  2. Tryk på "Indstillinger" og vælg "Privatliv og sikkerhed".
  3. Find overskriften "Cookies og websteds-data" ved at scrolle længere ned på siden og tryk på ”Ryd data”.
  4. Bekræft ved at trykke på "Ryd". Du kan nu genindlæse din side og arbejde videre i e-conomic.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone