e-copedia
Slet cookie- og cachedata i Firefox (Windows)
Har du problemer med e-conomic i browseren Mozilla Firefox, kan du være nødt til at rydde op i dine midlertidige internet filer og cookies for at løse problemet.
Når du benytter Windows og bruger Mozilla Firefox browseren til dit e-conomic regnskab, kan du komme ud for, at du ikke længere kan logge på e-conomic. Her kan en oprydning i dine midlertidige internetfiler og cookies være en løsning.
Sådan sletter du midlertidige internetfiler og cookies i Mozilla Firefox
- Tryk på de tre små linjer "Åbn menu" i højre hjørne.
- Tryk på "Indstillinger" og vælg "Privatliv og sikkerhed".
- Find overskriften "Cookies og websteds-data" ved at scrolle længere ned på siden og tryk på ”Ryd data”.
- Bekræft ved at trykke på "Ryd". Du kan nu genindlæse din side og arbejde videre i e-conomic.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?