e-copedia

Slet cookies og cachedata i Microsoft Edge

Vejledning
Har du problemer med e-conomic i browseren Mircosoft Edge, kan du være nødt til at rydde op i dine midlertidige internet filer og cookies for at løse problemet.

Når du benytter Microsoft Edge browseren til dit e-conomic regnskab, kan du komme ud for, at opleve fejl når du bruger programmet. Det er ikke fejl som skaber problemer ift. dit regnskab, men er mere kosmetiske visningsfejl osv.

Her kan en oprydning i dine midlertidige internetfiler og cookies være en løsning. 

Sådan sletter du midlertidige internetfiler og cookies i Microsoft Edge

  1. Oppe i højre hjørne af dit browser-vindue skal du trykke på ikonet af de 3 prikker.
  2. I menuen som åbner skal du herefter trykke på "Settings" afhængig af hvilket sprog din browser er sat til.
  3. Nu åbner dine indstillinger, hvor du i menuen til venstre skal trykke på "Privacy, search, and services".
  4. Herinde skal du under "Clear browsing data" trykke på knappen "Choose what to clear".
  5. Under "Time range" skal du vælge "All time", og herefter sætte et flueben ud for "Browsing history", "Download history", " Cookies and other site data" og "Cached images and files". Vær OBS. på du ikke har markeret "Passwords".
  6. Tryk afslutningsvis på knappen "Clear now".

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone