e-copedia
Skift abonnement fra intern til ekstern aftale
Denne guide vejleder til, hvordan du som administrator kan skifte abonnement på din kundes aftale fra en intern aftale til en ekstern aftale, så kunden selv kan tilgå aftalen.
- Denne indstilling kræver, at du logger ind som administrator.
Sådan skifter du din kundes abonnement fra en intern til en ekstern aftale
- Tryk på "Virksomheder" i menuen til venstre i dit administratormodul og find din kundes aftale på listen over virksomheder og tryk på "Administrér".
- Tryk på det "Orange Tandhjul" og vælg "Alle indstillinger".
- Vælg "Abonnement" og tryk på "Abonnementstatus" i menuen til venstre.
- Tryk på Redigér til højre ud for abonnementet og vælg det ønskede abonnement.
- Udfyld felterne med navn på Superbruger, Superbruger-ID og Superbruger-e-mail.
- Tryk på "OK".
Kunden vil nu modtage en e-mail om at aftalen er lavet om, så kunden nu kan logge ind. Loginoplysninger vil stå i den mail, som kunden modtager.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?