e-copedia

Se fejlmeddelelse på sendte fakturaer

Vejledning
Det kan ske, at din faktura ikke bliver modtaget hos din offentlige kunde. Det kan skyldes flere ting. I arkivet "Sendt" kan du finde årsagen til fejlen.

Sådan finder du fejlmeddelelser

  1. Tryk på fanebladet "Salg".
  2. I menuen til venstre vælger du "Fakturering" og trykker på "Sendt".
  3. Indtast dine søgekriterier.
  4. Tryk på "OK".
  5. På linjen ud for din faktura, der ikke er leveret eller har fejl, kan du trykke på ikonet med ansigtet (modtagere), og du vil få vist en dialogboks.
  6. Tryk på ikonet med forstørrelsesglasset "Vis besked" og du vil nu få vist fejlmeddelelsen.
Se beskrivelse af felterne her:
Knapper og felter i Salg

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone