e-copedia

Sådan får du mest ud af e-conomic AI-chatbot

Viden Om
Få øjeblikkelig hjælp til dine spørgsmål om e-conomic med vores AI-chatbot. Ved at kende til dens styrker kan du nemt og effektivt få svar på dine spørgsmål.

Sådan får du det bedste svar

For at få mest ud af AI-chatbotten:

  • Vær specifik i dine spørgsmål.
  • Nævn hvilken del af systemet du arbejder i.
  • Fortæl hvis du har særlige behov eller ønsker.
    • Eksempler på gode vs. mindre gode spørgsmål
OBS:
AI-chatbotten er trænet på e-conomics omfattende vidensdatabase og opdateres løbende for at kunne give dig de bedst mulige svar på dine spørgsmål.
Tip:
Brug AI-chatbotten som dit første stop for hurtige svar - den kan ofte løse dit problem med det samme og spare dig tid.

Teknisk support og opsætning

Chatten er særligt stærk til at guide dig gennem:

  • Bankintegrationer og opsætning.
  • Ændring af abonnementspakke og brugerindstillinger.
  • Systemkonfiguration og brugeradgang.

Daglig brug og navigation

Få øjeblikkelig hjælp til:

  • Forståelse af systemets funktioner og muligheder.
  • Håndtering af bilag og fakturaer.
  • Vejledning i daglige arbejdsgange.

Fleksibel assistance

AI-chatbotten er særlig god til at:

  • Kommunikere på dit foretrukne sprog - uanset hvilket sprog du vælger.
  • Forklare funktioner og features på en letforståelig måde.
  • Guide dig gennem almindelige procedurer.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone