e-copedia
Rapporten Dimensioner
Dimensions rapporten er et værdifuldt værktøj, der giver dig mulighed for at få en detaljeret og præcis indsigt i din virksomheds økonomi. Ved at bruge Dimensions rapporten kan du lave rapporter ud fra dine oprettede dimensioner som f.eks. afdelinger, produkter eller lokationer til dine posteringer. Dette gør det nemt for dig at kategorisere og spore dine indtægter og udgifter på en mere nuanceret måde. Med Dimensionsrapporten kan du tilpasse din bogføring til dine virksomheds specifikke behov og få et dybtgående overblik over din økonomi.
- For at bruge funktionen Dimensioner skal du have pakken "Avanceret".
Du kan finde Budget123 i Market, og med få klik integrere det med dit e-conomic, så du nemt kan komme igang med en mere detaljeret rapportering.
Sådan laver du rapporten
For at lave en dimensionsrapport skal du gå til fanen "Rapporter" og i menuen til venstre under "Regnskab" trykke på "Dimensioner".
Herfra kan du udfylde felterne med informationer for at indskrænke rapporten. Hvis du gerne vil have vist mest mulig data, kan du blot lade felterne stå blanke undtagen "Fra-" og "Til dato", som er stjernemarkeret og derfor skal udfyldes.
Udover "Dato" og "Konto" felterne har du i kolonnen til højre for de dimensioner, du har oprettet på din aftale. Heri kan du tilføje en eller flere af dine dimensionsværdier, som rapporten herefter vil udforme sig efter.
I det første billede forneden kan du se et eksempel på opsætningen til rapporten, hvor der er tilføjet dimensionsværdier. I det andet billedet kan du se, hvordan de forskellige dimensionsværdier er placeret i rapporten.
- Hvad kan jeg bruge "Dimensionsfordeling" til?
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?