e-copedia
Opret og administrer adgang for en bruger på din Administrator aftale
Som superbruger kan du oprette nye brugere på din administrator aftale og tildele eller ændre adgangskoder.
Sådan opretter du en ny bruger
- Tryk på "Administrator" og vælg så "Brugere".
- Tryk på "Opret bruger".
- Udfyld felterne.
- Tryk på "Gem".
- Der bliver automatisk sendt en mail til den pågældende brugers e-mail adresse med aftalenr, bruger id og adgangskode.
OBS:
Nye brugere får kun automatisk adgang, til de allerede tilmeldte virksomheder i virksomheds-registeret, hvis du sætter flueben i "Adgang til alle eksisterende virksomheder". Bemærk at brugeren får adgang til alle tilmeldte virksomheder. Sættes der ikke flueben her skal superbrugeren angive, hvilke virksomheder den nye bruger skal have adgang til.Sådan redigerer du en bruger i dit administrator modul
- Tryk på ”Administrator” i menuen til venstre, og vælg ”Brugere”.
- Find brugeren der skal redigeres og tryk på blyants-ikonet ”Rediger”.
- Rediger det nødvendige og afslut ved at klikke på ”Gem”.
OBS:
Hvis du, som superbruger på administratormodulet fratræder, så husk at overdrage rettighederne til en kollega. Det gør du ved at redigere oplysningerne på superbrugeren.Sådan giver du din medarbejder sin egen kundeportefølje
- Tryk på ”Administrator” i menuen til venstre, og vælg ”Brugere”.
- Find brugeren der skal have adgang til nye virksomheder og tryk på "Adgang til virksomheder".
- Sæt flueben i de pågældende virksomheder brugere skal have adgang til.
Se beskrivelse af felterne her:
Knapper og felter i Adminmodulet
Knapper og felter i Adminmodulet
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?