e-copedia
Opret medarbejderudlæg
Denne guide vejleder til, hvordan du opretter samt godkender/bogfører et udlæg på din medarbejder, og hvordan du, hvis du har tillægsmodulet Indscanning eller Smart inbox, kan vedhæfte et bilag.
- Denne funktion kræver tillægsmodulet Projektstyring.
Sådan opretter du et medarbejderudlæg
- Tryk på fanen "Projekter".
- Vælg "Medarbejdere" under "Øvrig opsætning" i menuen til venstre.
- Tryk på linjeikonet "Udlæg" til højre for medarbejderen.
- Tryk på "Nyt udlæg".
- Udfyld felterne - feltet "Beskrivelse" er en note til den, der godkender/bogfører udlægget.
- Tryk på "Gem".
Sådan godkender/bogfører du medarbejderudlæg
- Tryk på fanen "Projekter".
- Vælg "Medarbejdere" under "Øvrig opsætning" i menuen til venstre.
- Tryk på linjeikonet "Udlæg" til højre for medarbejderen.
- Markér den eller de udlæg, der skal godkendes/bogføres.
- Tryk på "Godkend/bogfør".
- Udfyld felterne - feltet "Overskrift" bliver udlæggets bogføringstekst.
Sådan tilknytter du et bilag til et ikke-godkendt medarbejderudlæg
- Tryk på fanen "Projekter".
- Vælg "Medarbejdere" under "Øvrig opsætning" i menuen til venstre.
- Tryk på linjeikonet "Udlæg" til højre for medarbejderen.
- Tryk på linjeikonet "Tilknyt bilag" til højre for medarbejderen.
- Tryk på "Vælg filer" i pop op-vinduet for at finde den PDF-fil (dokumentet), du vil have tilknyttet.
- Tryk på "Åbn".
- Dit bilag er nu vedhæftet dit udlæg.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?