e-copedia
Opret en kontaktperson på din kunde
Du kan også vælge, at en kontaktperson altid skal modtage en kopi, når du sender faktura, ordre mv. Med andre ord, kan du sørge for, at kontaktpersonen altid får besked, når du kommunikerer med kunden.
Sådan opretter du kontaktpersoner
- Tryk på fanen "Salg".
- Tryk på "Kunder" og vælg "Kunder".
- Tryk på "Flere" ude til højre for den kunde, du vil oprette en kontaktperson og vælg "Kontaktpersoner".
- Tryk på "Ny kontaktperson" og udfyld felterne.
- Afslut ved at trykke på "Gem".
- Kontaktpersonen kan nu vælges næste gang, du opretter et tilbud, en ordre eller en faktura for denne kunde.
- Hvordan ved e-conomic hvilken e-mail adresse min faktura skal sendes til?
Oplysninger om felterne
ID (e-faktura)
Her har du mulighed for at skrive en speciel information, som du får med på din EAN faktura til din kunde. Du får infomationen, du skal skrive i feltet, fra din kunde.
Bemærkninger
Her kan du evt. skrive bemærkninger, hvis der er noget du skal huske på den pågældende kontaktperson. Feltet er kun til internt brug.
Modtag e-mailkopi af: Hvis din kontaktperson skal modtage en e-mail kopi af f.eks tilbud, skal du sætte flueben her. Det samme gør sig gældende, hvis det skal være en kopi af faktura, rykker, ordre eller kontoudtog.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?