e-copedia

Om Smart Pay integrationsproblemer

Viden Om
Denne artikel vejleder dig i at løse Smart Pay-integrationsproblemer.

Hvis du får en fejlmeddelelse om fejl i integrationen mellem Smart Pay og November First, skal du følge nedenstående trin.

  • Du skal være oprettet som en "Betalingsadministrator" i Smart Pay for at kunne tilgå indstillingerne.

Aktiver integration

  1. Gå til November First's hjemmeside.
     
  2. Tryk på "Integrationer" i venstre menu.
     
  3. Sluk for den øverste mulighed "Visma | e-conomic".
     
  4. Rul derefter ned i listen og find "Smart Pay".
     
  5. Hvis knappen er tændt, skal den slukkes og derefter tændes igen.
    Hvis knappen allerede er slukket, skal den blot tændes.


 


 



  1. Giv tilladelse ved at sætte et flueben i boksen og tryk derefter på "Aktivér integrationen".
     
  2. Problemet bør nu være løst. Hvis du stadig oplever fejlen, skal du kontakte supporten og fortælle at du har fulgt denne guide.

 

 

 

 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone