e-copedia
Om Smart Pay integrationsproblemer
Denne artikel vejleder dig i at løse Smart Pay-integrationsproblemer.
Hvis du får en fejlmeddelelse om fejl i integrationen mellem Smart Pay og November First, skal du følge nedenstående trin.
- Du skal være oprettet som en "Betalingsadministrator" i Smart Pay for at kunne tilgå indstillingerne.
Aktiver integration
- Gå til November First's hjemmeside.
- Tryk på "Integrationer" i venstre menu.
- Sluk for den øverste mulighed "Visma | e-conomic".
- Rul derefter ned i listen og find "Smart Pay".
- Hvis knappen er tændt, skal den slukkes og derefter tændes igen.
Hvis knappen allerede er slukket, skal den blot tændes.
- Giv tilladelse ved at sætte et flueben i boksen og tryk derefter på "Aktivér integrationen".
- Problemet bør nu være løst. Hvis du stadig oplever fejlen, skal du kontakte supporten og fortælle at du har fulgt denne guide.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?