e-copedia
Om post@e-conomic.com
Du har måske bemærket, at når du (eller din kunde) modtager en mail med et tilbud, en ordre/faktura, så står der post@e-conomic.com, som afsender (afsenderen hed tidligere post@e-conomic.dk)?
Når du (eller dine kunder) trykker besvar på mailen, så er modtageren nu skiftet til den mailadresse, du har angivet i din virksomheds stamoplysninger.
Flere kunder har spurgt til årsagen til, at vi sender fra post@e-conomic.com. Det er ikke for at reklamere for os selv, som enkelte kunder har spurgt om. Årsagen skal findes i de tre nedenfor anførte forhold.
- Vi fanger bouncede mails og viser det i udgående post.
- Vores kunder efterspørger, at mails fra applikationen kan sendes digitalt signeret, hvilket kræver, at mails sendes med vores adresse som afsender.
- En simplificeret udsendelsesmetode af tilbud/ordre/faktura. Hvis vi skulle sende fra en anden mailserver end vores egen, skulle vi have log-in informationer, herunder kodeord til vores kunders mailservere. Det er vi ikke interesseret i at få adgang til (endsige administrere), og det er heller ikke hvad, vores kunder har fortalt, at de ønsker at give os adgang til eller udvikle.
Vi er godt klar over, at det kan laves anderledes, herunder at lade enkeltstående kunder fravælge mulighederne ved pkt. 1 og 2, men det har vi ingen aktuelle planer om at ændre på. Der er mange andre kundeønsker vi hellere vil bruge udviklerresourcer til.
Undgå post@e-conomic.com i afsenderen
Det manuelle cowboytrick til at undgå dette er, at du sender mailen fra applikationen til dig selv, og videresender indhold og vedhæftning, fra din egen mailkonto.
Vil du have en mere teknisk forklaring på post@e-conomic.com
Du kan læse en mere udførlig og teknisk forklaring på, hvorfor vi benytter post@e-conomic.dk (nu post@e-conomic.com), som afsender, i vores Forum.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?