e-copedia

Om hjælpemenuen

Viden Om
Hjælpemenuen i e-conomic er din direkte vej til vores komplette supportunivers. Denne menu giver dig nem adgang til alle vores supportmuligheder og selvhjælp, samlet ét sted.

Hos e-conomic er vi altid klar til at hjælpe dig. Og vi er her, hvor du har brug for os. Direkte fra hjælpemenuen kan du chatte med vores AI-chatbot eller vores support og derudover anmode om et opkald. Vi sidder klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål og udfordringer.

Du kan tilgå menuen ved at trykke på det grønne hjælpeikon i øverste højre hjørne af din aftale.

Obs ikonOBS:

e-conomic vejleder udelukkende i brugen af e-conomic systemet. For specifikke momsregler, juridiske spørgsmål og regnskabsmæssig vejledning henviser vi til din revisor eller anden autoriseret rådgiver.

Chat med e-conomic AI-chatbot

 At bruge vores AI chatbot er ligetil. Følg disse trin:

  1. Tryk på det grønne hjælpeikon oppe til højre i din aftale.
     
  2. Tryk på “AI-chatbot”.
     
  3. Skriv dit spørgsmål i chatboksen.
    Vær så specifik som muligt for at hjælpe chatbotten med at give det mest præcise svar.
     
  4. Tryk “Enter” på dit tastatur eller tryk på linjeikonet til højre for at sende dit spørgsmål.
    Chatbotten vil så søge i e-copedia hjælpecenter efter det bedste svar på dit spørgsmål.

 For at læse mere om hvordan chatbotten virker tryk her.

Find selv hjælp i e-copedia hjælpecenter

Ved at trykke på "e-copedia", lander du direkte i vores hjælpeunivers. Her kan du dykke ned i en verden af hjælpevideoer og brugervejledninger, skræddersyet til at guide dig gennem dit e-conomic eventyr.

  1. Tryk på det grønne hjælpeikon oppe til højre i din aftale.
     
  2. Tryk på “e-copedia”.
     
  3. Søg på det, du leder efter svar på.

Chat med supporten

  1. Tryk på det grønne hjælpeikon oppe til højre i din aftale.
     
  2. Tryk på “Support chat”.
     
  3. Tryk på “Meddelelser” i nederste højre hjørne af chatvinduet.
     
  4. Tryk på “Send os en besked”.
     
  5. Skriv dit spørgsmål i chatboksen og tryk på “Enter” eller tryk på “send” ikonet.

Anmod om et opkald fra supporten

Følg disse trin for at anmode om en opringning fra supporten:

  1. Tryk på det grønne hjælpeikon oppe til højre i din aftale.
     
  2. Tryk på “Telefon”.
     
  3. Udfyld dit telefonnummer i feltet “telefonnummer”.
     
  4. Tryk “Enter” på dit tastatur eller tryk på “Anmod om et opkald” for at sende din anmodning.
    Dit nummer vil blive tilføjet til køen og den næste ledige medarbejder vil ringe dig op.
     
  5. Hvis du ønsker at forlade køen kan du blot trykke på "forlad køen”.

Dit abonnement

Har du spørgsmål til din betaling, faktura / regning, en rykker eller dit abonnement, så tryk på “Dit abonnement”. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål samt kontaktoplysninger for bogholderiet.

Du kan bl.a. få svar på til- og framelding af automatisk betaling, håndtering af tilgodehavende, betalingsfrister, faktura og rykker, dit abonnement, kuratoradgang, ændring af information, arkivlicens og meget mere.

Privatlivspolitik

Hvis du ønsker at vide hvordan vi beskytter dine persondata kan du trykke på “Privatlivspolitik”. Her hjælper vi dig med at forstå, hvilke personoplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, hvordan vi håndterer dem, og hvordan vi beskytter, opbevarer, eksporterer og sletter dem i vores rolle som dataansvarlig.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone