e-copedia
Håndtér e-conomic abonnement
Tips og typiske spørgsmål
Med tagget “Håndtér e-conomic abonnement”
- Hvilken support kan jeg få ved e-conomic?
Hos e-conomic sidder vores dygtige support klar til at hjælpe dig på både telefon, chat og e-mail. Vi kan hjælpe dig med alt fra funktionalitet, opsætning, optimering af arbejdsgange og guide dig, hvis du skulle få lavet en fejl.
Hvis det er din bogføring som driller, anbefaler vi dog altid, at du kontakter din bogholder eller revisor, da vi ikke yder bogføringshjælp.
Har du mod på at prøve selv, eller har du brug for hjælp udenfor vores åbningstid, kan du finde artikler om alle funktioner i e-conomic på vores guideside e-copedia.
Udover live support og e-copedia, kan du også deltage på vores mange gratis onlinekurser, så du kan blive super skarp til e-conomic og få system og overblik i dit regnskab.
På vores fysiske regnskabskurser med Visma Academy, kan du vælge et kursus ud fra din erfaring, samt kendskab til e-conomic og bogføring.
- Hvordan fungerer mit e-conomic abonnement?
Da e-conomic er et online program, kan du logge på uanset hvor i verden, du befinder dig - du skal blot have adgang til internettet.
Oveni vores fire grundpakker, kan du oprette alle de brugere du har behov for, og med 200+ apps og adskillige tillægsfunktioner, kan du tilpasse dit regnskab til netop dine behov og arbejdsgange.
Valg af grundpakke
Når du vælger din grundpakke, er det som udgangspunkt antal inkluderede posteringer, du skal tænke over, samt hvilke funktioner du har behov for i din hverdag.
En postering tælles, når du i din bogføring rammer en konto i din kontoplan. Ved en salgsfaktura vil det typisk være tre posteringer, da du rammer din omsætningskonto, din kunde og din momskonto.
Hvis du er i tvivl om du overstiger antallet af inkluderede posteringer i den valgte pakke, så bare rolig - vi sørger for at opgradere den automatisk hvis det sker og du får besked på mail med det samme.
- Hvad gør jeg, hvis min aftale er spærret?
Skulle det ske, at du overser en forfalden faktura og påmindelser, vil din aftale blive spærret grundet manglende betaling.
Hvis din aftale er blevet spærret, vil du ved næste login forsøg blive gjort opmærksom på dette. Du vil samtidig have mulighed for at betale dit udestående via et betalingslink - så er du hurtigt videre.
Tip: Tilmeld din faktura til automatisk betaling.
- Hvordan ændrer jeg mine login, eller brugeroplysninger?
Du kan nemt ændre dine brugeroplysninger via Visma Connect, når du er logget ind i e-conomic - læs her hvordan du tilgår Visma Connect fra din bruger.
Har du glemt dit kodeord, trykker du blot på “Har du glemt din adgangskode?”, så vil du kort tid efter, modtage en e-mail til nulstilling af koden. Husk at tjekke dit spamfilter, hvis mailen ikke kommer frem indenfor et par minutter.
- Hvor ofte og hvordan betaler jeg for mit e-conomic abonnement?
Hos e-conomic kører vi med kvartalsvis forudbetaling. Du betaler altså for dit abonnement fire gange årligt, og altid for kommende kvartal.
Du bestemmer selv, om du vil betale dit abonnement via automatisk kortbetaling, Leverandørservice eller manuelt fra gang til gang.
OBS: Vi sender altid din faktura til den e-mail, du har angivet under din Stamoplysninger.
Uanset hvilken mulighed du vælger, kan du finde din betalingshistorik og fakturaer, under abonnementsstatus inde i e-conomic.
Vi anbefaler, at du tilmelder dig en af de automatiske muligheder, så du undgår at bekymre dig om din betaling.
- Hvordan opsiger jeg mit e-conomic abonnement?
Der kan være mange årsager til, du ønsker at opsige dit abonnement, men vi vil savne dig uanset hvilken og du er altid er velkommen tilbage.
Du kan med få klik opsige din aftale - husk at dine regnskabsdata skal gemmes i 5 år. Læs her, hvordan du opsiger dit abonnement hos e-conomic.
Kontakt os
Chat med os nu
Ring til os
Spørg os om alt
man-tors 9-15
og fre 9-14Ring
88 20 48 40Skriv til os
Vi sidder klar til at svare
man-tor 9-20, fre 9-15
og søn 10-13