e-copedia
Fuldfør KYC til Betalingslink
Når dine kunder betaler en faktura via betalingslink, overføres pengene til vores partner pensopay, som derefter udbetaler dem til din bankkonto. Det er kritisk, at du hurtigst muligt udfylder og får godkendt den KYC-ansøgning, som du modtog på mail, da du aktiverede betalingslink i e-conomic.
Uden godkendt KYC kan pensopay kun udbetale: 10.000 DKK de første 24 timer eller 50.000 DKK efter 24 timer og over 30 dage, men efter du er fuldt godkendt er beløbet ubegrænset
For at færdiggøre din ansøgning og få din aftale godkendt til at modtage udbetalinger, skal du oprette en konto eller logge ind på deres platform: app.pensopay.com/register
- Du skal bruge informationer og billed-ID på direktører og ejere med mere end 25% ejerskab.
- For at gennemføre KYC-processen skal du downloade en faktura betalt via e-conomic's betalingslink.
Sådan åbner du din KYC ansøgning
- Åben app.pensopay.com.
- Nede i venstre hjørne af vinduet skal du trykke på "Indstillinger".
- I menuen "Indstillinger" skal du trykke på "Ansøgning", og bagefter i feltet "Ansøgningsstatus" trykke på knappen "Gå til ansøgning".
- Hvad sker der hvis ikke du færdiggøre KYC?


Sådan udfylder du din KYC ansøgning
- På fanen virksomhedsinformation skal du indtaste en e-mail adresse og et telefon nr.
- Informer om virksomheden er/ikke er en forening (hvis virksomheden er en foregning skal du også vedlægge dokumentation).
- Det er ikke nødvendigt at angive webshop/hjemmeside information til Betalingslink gennem e-conomic så tryk blot på "Forsæt".
- Angiv informationer og billed-ID på direktører og ejere med mere end 25% ejerskab.
- Tilføj informationer vedr. din virksomheds model (virksomhedsnavn, produktinformation, valutatype, gennemsnitligt transaktionsbeløb og estimeret månedlig omsætning).
- Tilføj bankoplysninger (IBAN, SWIFT, valuta og bank).
- Afslutningsvis skal du tilføje en kort beskrivelse af virksomheden og uploade den første e-conomic faktura hvorpå der er tilføjet Betalingslink (kan downloades i e-conomic under "Salg" → "Arkiv").
- Jeg kan ikke trykke på "Forsæt →" på fanen "Webshop information"?
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?