e-copedia
Aftalen er spærret/Ingen adgang til e-conomic
Hos e-conomic sender vi elektronisk faktura til den e-mail adresse, vores kunder selv vedligeholder under Stamoplysninger.
Ved manglende betaling bliver aftalen spærret efter 3 rykkere. Desværre sker det, at du har ændret din mailadresse uden at opdatere dette i e-conomic.
Det betyder, at du hverken modtager den elektroniske faktura eller de efterfølgende rykkere. Konsekvensen er den uheldige, at du oplever, ikke længere at have adgang til e-conomic.
Ærgeligt for os og ærgeligt for dig.
Sørg derfor altid for at vedligeholde din mailadresse.
Sådan sørger du for at aftalen ikke bliver spærret
- Klik på det orange tandhjul og vælg "Alle indstillinger".
- Tryk på menupunktet "Abonnement" og vælg "Abonnementsstatus" i menuen til venstre.
- Tryk på teksten "Tilmeld fakturaen fra e-conomic til automatisk betaling via LeverandørService eller betalingskort".
- Et pop-up vindue åbner, hvor du skal vælge mellem Leverandørservice eller automatisk kortbetaling.
Den bedste måde at undgå spærring på, er selvfølgelig altid at betale til tiden.
Dette gøres nemmest ved at tilmelde e-conomic til LeverandørService.
Når du tilmelder din aftale til Leverandørservice, trækker e-conomic automatisk fakturabeløbet, uanset om din e-mail adresse er opdateret eller ej.
Se evt. abonnementsvilkår for yderligere info.
Sådan får du igen, hurtigt, adgang til din aftale
- Åbn www.e-conomic.dk
- Scroll helt ned i bunden af hjemmesiden og klik på linket "Betal med kreditkort".
Klik her, for at komme direkte til betalingssiden.
Når betalingen er gennemført vil aftalen straks være åben.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?