e-copedia
Ændr dine oplysninger på din bruger med Visma connect
Har du ændret din e-mail, adresse, telefonnummer eller andet, er det vigtigt at få det opdateret på din brugerprofil. F.eks. er det nemlig gennem den oplyste e-mail, at du kan få tilsendt en ny adgangskode, hvis du glemmer dine login-oplysninger.
OBS:
Hvis du har den korrekte e-mail og adgangsgode, men oplever login problemer kan det være pga. 2FA (totrinsbekræftelse), og i så fald skal du læse vores guide omkring at forny/genoprette totrinsbekræftelse (2FA).Sådan ændrer du e-mail på din bruger med Visma Connect
- Tryk på det orange tandhjul og vælg "Mine indstillinger".
- Tryk på blyantikonet "Rediger" til højre for din bruger.
- Tryk på "Åben Visma Connect".
- Tryk på redigeringsblyanten i højre hjørne af feltet "Konto".
- Tryk på "Skift e-mail adresse".
- Skriv først din kode til e-conomic, og indtast herefter den nye e-mail adresse.
- Tryk på "Send bekræftelses-e-mail", og åben herefter din mail. Din e-mail adresse er nu ændret.
- Billedeguide
OBS:
Er du bruger på flere aftaler med samme e-mail, vil ændringen gælde for alle dine brugere.Sådan ændre du navn, efternavn, land eller sprog med Visma Connect
- Tryk på det orange tandhjul og vælg "Mine indstillinger".
- Tryk på blyantikonet "Rediger" til højre for din bruger.
- Tryk på "Åben Visma Connect".
- Tryk på redigeringsblyanten i højre hjørne af feltet "Konto".
- Ændre dine nuværende oplysninger til de opdaterede.
- Afslut ved at trykke på "Gem".
- Billedeguide
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?