Skab balance
i samarbejdet
med dine kunder
Få det optimale ud af e-conomic med vores mest effektive og automatiserede
arbejdsgang, som letter dit manuelle tastearbejde og giver dig indblik i din kundes
virksomhedsøkonomi, så du kan yde bedre rådgivning.
Med e-conomics mest effektive arbejdsgang får du
likviditet og omkostninger
tastearbejde med automatisering
i regnskabet
at rådgive dine kunder
samarbejde med dine kunder
via EAN i e-conomic
Med vores mest effektive og automatiserede arbejdsgang udnytter du de mange muligheder for automatisering og digitalisering, som findes i e-conomic. Det betyder, at du får en mere flydende bogføring med mindre tastearbejde og et nemmere samarbejde med dine kunder. Samtidig får du et godt overblik over alt fra bank til bilag, så du kan lave bedre rapportering og styrke dit grundlag for rådgivning.
Så effektivt kan dit regnskabsarbejde blive
1. Opbevar bilagene digitalt
Lad dine kunder sende deres bilag direkte til e-conomic via e-mail, “drag-and-drop” eller vores gratis mobilapp. Så har du altid nem adgang til bilagene og slipper for at modtage den klassiske Nettopose fuld af kvitteringer op til momsfristen.
I e-conomic kan du automatisk få matchet bilagene med de rette regnskabsposter med et klik på en knap. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, men slipper for detektivarbejdet.
Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes, før de kan behandles i e-conomic. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag tilhører dine kunder.
3. Få automatisk aflæsning af bilag og bogføringsforslag
Få aflæst alle dine kunders fakturaer og kvitteringer og få automatiske forslag til, hvordan de skal bogføres. Så skal du blot godkende posteringerne og trykke "bogfør". Og det betyder, at du slipper for en masse tastearbejde, får bedre overblik og mindsker risikoen for fejl.
Få samlet bogføring og betaling i ét og samme system og undgå nøglekort og manuelle overførsler i netbanken. Med Smart Pay får du bedre overblik over dine leverandørbetalinger, som hurtigt kan godkendes via mobilen. Det giver et bedre samarbejde mellem bogholder/revisor og virksomhedsejer, samt langt bedre sikkerhed.
5. Automatisér hele din bankafstemning
Forbind nemt din kundes bank og e-conomic, så bankposter automatisk overføres til regnskabet dagligt. På den måde har du altid opdaterede tal til din bankafstemning.
Når bankposterne ligger klar i e-conomic, kan du automatisk få dem afstemt med dine regnskabsposter med et enkelt klik på en knap. Og du kan endda få automatiske forslag til, hvordan bankposterne skal bogføres, så du slipper for al tastearbejdet.
6. Anmod nemt om manglende bilag
Få overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og send hurtigt en anmodning til din kunde. Fra e-conomics gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det til regnskabet, hvor det automatisk bliver vedhæftet til den korrekte postering. Det giver dig et mere effektivt samarbejde med dine kunder.
Du kan gratis oprette Bilagsindsendere i e-conomic, som kan besvare bilagsanmodninger i mobilappen, uden at få adgang til selve regnskabet.
Sådan får du e-conomics mest effektive og automatiserede arbejdsgang
Skift til Smart-pakken allerede i dag
Med Smart-pakken kan du arbejde mere effektivt med dine kunders regnskab ved at automatisere din bogføring og minimere tastearbejde. Du får mere data fra kundernes bilag ind i regnskabet, så du kan gøre brug af e-conomics mange rapporteringsmuligheder og få et stærkere grundlag for rådgivning.
- Skift til Smart-pakken ved at logge ind i e-conomic og og gå til “Alle indstillinger”.
- Klik på "Abonnementsstatus", "Håndter abonnement" og vælg Smart-pakken.
Smart
ekskl. moms
- Automatisk Bilagsmatch
- Automatisk aflæsning af bilag
- Intelligente bogføringsforslag til bankposter
- Bankintegration
- Elektronisk fakturering
- Nem bilagsanmodning
- Automatisk bankafstemning
- Gratis mobil Bilagsindsendere'
- Digital opbevaring af bilag
- Nem bilagsgodkendelse
Herudover får du: Indscanning, adgang til integrationer, ordre og tilbud, rykkere, abonnement og PBS, Dimension, Budget, Periodisering og anlæg
Styrk din profil med digitalisering
Der er i stigende grad efterspørgsel på digitale revisorer og bogholdere. Det skyldes øget omsætning og større rentabilitet for virksomheder, der kan spare tid på administrative processer gennem digitale arbejdsgange.
Martinsen har skabt mere profit gennem digitalisering
"Med e-conomic har vi på 6 måneder øget vores digitaliseringsgrad med 18 % Det giver vores virksomhed en konkurrencemæssig fordel over for eksisterende og nye kunder. Vi har simpelthen kompetencerne og værktøjerne til at tilbyde et produkt og en rådgivning, der ruster vores kunder til fremtiden."
- René Arpe, IT-konsulent, Martinsen Rådgivning & Revision
Vil du vide mere om forretningsmulighederne
ved effektivisering i e-conomic?
Kursus: Udvidede
workflows
Få en præsentation af de forskellige arbejdsgange i e-conomic, og se hvordan du kan lette samarbejdet med dine kunder.
- Styrk dine forretningsmuligheder
- Få mere effektive arbejdsgane
- Skab merværdi med tillægsmoduler
Pris: 1.499 kr.