Udvalgte funktioner til dig som administrator
Her på siden finder du specifikke funktioner, som gør hverdagen endnu nemmere for dig som administrator i e-conomic.
Har dine behov ændret sig? Lad os tage en snak
Få overblik over regnskabet
med automatiseret bilagshåndtering
Med Smart Inbox til e-conomic sparer du og dine kunder størstedelen af jeres manuelle bogføringsarbejde. Smart Inbox aflæser bilag automatisk og kommer med forslag til, hvordan de skal bogføres. Derudover minimeres risikoen for fejl ved indtastning og fordi alle bilag opbevares online. Smart Inbox er intelligent, automatisk bogføring.
Indhent nemt manglende bilag
Med Bilagsanmodning slipper du for lange samtaler frem og tilbage mellem dig og dine kunder, når der mangler bilag i e-conomic. Bilagsanmodning giver overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag og lader dig sende en anmodning om det manglende bilag direkte til andre brugere på aftalen. Du kan også oprette din kunder som bilagsindsendere - helt gratis - og gøre samarbejdet endnu nemmere.
Digitalisering er vejen frem
Den moderne regnskabspraksis er en digital regnskabspraksis. Derfor anbefaler vi altid, at du som revisor eller bogholder tager de digitaliserede løsninger til dig og udbreder dem til dine kunder. På den måde står du stærkere blandt konkurrenterne og dine kunders regnskab bliver let som en leg.
Fra timepris til fastpris
Vi ser stort potentiale i at overgå fra timepris til fastpris, når du fakturerer dine kunder. Du opnår større gennemsigtighed for dine kunder og tilmed bedre likviditet, da du er sikret en fast månedlig indkomst. Dermed har du bedre forudsætninger for at udvide din forretning og gribe nye muligheder.
Betal og bogfør fakturaer ét sted
Slip for at logge in i banken for at lave manuelle overførsler af hver af dine kunder fakturaer. Med Smart Pay sætter du fakturaerne til betaling direkte i e-conomic. Dine kunder kan herefter nemt godkende dem på mobil eller mail, så bliver betalingen trukket i banken. Altid til det korrekte valutakurs - selvfølgelig.
Skræddersyede brancheløsninger
Uanset hvilken branche dine kunder tilhører, er der masser af mulighed for at opnå en all-round administrationsløsning med vores 200+ apps og integrationer til e-conomic.
Effektive værktøjer til dine specifikke behov
Du kan integrere din e-conomic aftale med andre relevante administrative løsninger, som årsafslutningersværktøjer, dokumentation og budget. Gå på opdagelse i vores Market og find de værktøjer, du har brug for.
Flyt dine kunder til e-conomic
Har dine kunder deres regnskaber liggende i et andet system? Så hjælper vi med at få dem flyttet til e-conomic. Vi har masser af erfaring med flytninger og gør det nemt, hurtigt og sikkert.
Processen er simpel:
> Du udfylder kontaktformularen
> Vi ringer dig op og laver test af jeres kunders regnskabsdata
> Vi afholder opstartsmøde, hvor vi udlæser og konverterer jeres regnskabsdata
> Til sidst indlæser vi dem i e-conomic
Udfyld kontaktformularen, så tager vi en uforpligtende snak.
Få indflydelse på e-conomic gennem vores brugerpanel
Få din stemme hørt og få indflydelse på e-conomics funktioner. Når du tilmelder dig vores brugerpanel, er du med til at teste nye funktioner, som en af de første, og deltage i undersøgelser vedrørende udviklingen af e-conomic.
Har du brug for
en snak?
Vores specialister vil hjertens gerne hjælpe dig, hvis du har brug for at snakke om funktioner, digitalisering eller noget helt tredje.
Ring på 78 79 19 59, skriv til salg@e-conomic.dk, eller udfyld formularen, så kontakter de dig.