e-conomic regnskabsprogram
200.000 danske virksomheder kan ikke tage fejl. Derfor er e-conomic det bedste regnskabsprogram:
Med e-conomic får du en lang række funktioner, som optimerer din bogføring, fjerner manuelle arbejdsgange fra din hverdag, og frigiver tid til de opgaver, der skaber mest værdi for dig. Vores løsning egner sig til alle slags virksomheder, og kan tilpasses din arbejdsgang - uanset størrelsen på din virksomhed eller hvor digitaliseret dit regnskab er.
Få alle de vigtigste regnskabsfunktioner til fakturering, bogføring og moms i vores pakker
Få det fulde overblik ved at integrere
e-conomic med dine systemer
Kom hurtigt fra start med vores mange hjælpemuligheder og altid gratis support
Alle værktøjer samlet et sted
e-conomic giver dig de nødvendige værktøjer som sætter standarden for et regnskabsprogram
Prøv e-conomic gratis
Tag en demo og prøv danskernes foretrukne online regnskabsprogram
Få simpel bogføring og fakturering med e-conomic
Du får alle funktioner du har brug for
Gratis support på mail, chat og telefon
Få en gratis prøveperiode - helt uforpligtende
Meget mere med e-conomic
Men du kan så meget mere med
e-conomic regnskabsprogram
Sæt tempoet for din digitalisering
Der er stor forskel på, hvor digitaliseret vores kunder ønsker at arbejde. Derfor har vi sammensat vores pakker, så du selv vælger hvor digitaliseret og automatiseret dit regnskab skal være. Hvis du ønsker det, så kan du i e-conomic få redskaberne til at lade teknologien trække det tunge læs og klare det tidskrævende tastearbejde.
Hav regnskabet med
på farten
Med e-conomics regnskabs app har du dit regnskab lige ved hånden. Brug appen til alt fra at holde styr på omsætningen i din virksomhed og til at sende fakturaer. Ligesom du også kan bruge funktionen Indscanning til at tage billeder af dine bilag og opbevare dem digitalt. Så er det slut med krøllede kvitteringer og manglende overblik over dine bilag.
Bedre samhandel med elektronisk fakturering
Med EAN-fakturering kan du spare bekymringer og værdifuld tid ved at få en fakturering, der er nemmere og mere sikker for både dig og dine kunder. I e-conomic kan du både afsende og modtage de sikre og hurtige e-fakturaer, ligegyldigt hvilken pakke du har.
Samarbejd effektivt med
din revisor eller bogholder
Samarbejdet med din revisor/bogholder er ekstremt vigtigt - og det kan gøres endnu smartere. Med fuld adgang til dit regnskab, deler I hurtigt dokumenter, håndterer bilag digitalt og møder deadlines med alt papirarbejdet i orden. Brug gerne funktionen bilagsanmodning hvor din revisor/bogholder, ud fra den enkelte postering, kan sende en anmodning om et manglende bilag. Herefter kan du nemt tage et billede af det manglende bilag fra din mobil-app, og sende det retur.
et regnskabsprogram til Dine behov
Find det bedste regnskabsprogram
der passer til dine behov
I Danmark findes der flere regnskabsprogrammer end bare e-conomic, som fokusere på vidt forskellige behov. Vi har udarbejdet en oversigt over de største regnskabsprogrammer på det danske markedet, e-conomic, Dinero og Billy. Du kan gennemgå forskellen på de forskellige udbydere, og finde det program der passer bedst til dig - og din virksomheds regnskabsbehov.
Skræddersy din e-conomic løsning
Tilpas e-conomic regnskabsprogram
til dine behov
Med vores mange samarbejdspartnere kan du nemt udvide og skræddersy din løsning. Ingen regnskabsprogrammer i Danmark giver dig lige så mange muligheder som e-conomic. I vores app-univers kan du vælge mellem 200+ apps og integrationer som kan binde dit regnskabsprogram sammen med de andre systemer du bruger i din virksomhed.
Support
Support ud over det sædvanlige
Engageret kundeservice på telefonen
Hurtige besvarelser på chatten
Gratis online kurser hver dag
- også for brugere på en prøveperiodeHjælpeartikler til enhver situation
Utallige hjælpevideoer
priser på e-conomic regnskabsprogram
Men hvad koster e-conomic regnskabsprogram?
Kom billigt i gang med Basis-pakken. Den er til virksomheder med simple regnskabsbehov, som foretrækker manuelt tastearbejde. Med Plus-pakken får du en løsning, der kan vokse med din forretning. Her får du muligheden for at integrere e-conomic med eksterne arbejdssystemer via API’et. Vil du hellere have, at e-conomic trækker det tunge læs og det tidskrævende tastearbejde, så er Smart-pakken det rigtige valg. Her bliver dit regnskab automatiseret og sparer dig en masse tid. Vi tilbyder også en pakke for dig, der har behov for udvidet bilagsgodkendelse, nemlig Avanceret-pakken.
Se priser for de forskellige pakker i oversigten nedenfor.
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 150,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 350,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 950,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 220,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Dimensioner
Med Dimensioner i e-conomic kan du lave op til tre regnskabsdimensioner, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 100,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 300,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 750,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 165,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Dimensioner
Med Dimensioner i e-conomic kan du lave op til tre regnskabsdimensioner, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 50,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 250,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 450,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 650,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 110,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Dimensioner
Med Dimensioner i e-conomic kan du lave op til tre regnskabsdimensioner, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 50,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 200,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 400,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 500,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 55,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Dimensioner
Med Dimensioner i e-conomic kan du lave op til tre regnskabsdimensioner, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
Revisorer og bogholdere
Flere end 3.500 revisorer og bogholdere benytter e-conomic regnskabsprogram
Blandt revisorer og bogholdere er e-conomic et meget velkendt regnskabsprogram.
Du får derfor hurtig og kompetent rådgivning om dit regnskab, når du samarbejder med din revisor.
Din revisor eller bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab.
Skift regnskabprogram
Skift til e-conomic fra
dit eksisterende regnskabsprogram
Det er nemt at skifte til e-conomic fra andre regnskabsprogrammer. Har du eksempelvis Dinero, Xena, Billy regnskabsprogram eller C5 fra Microsoft, så gennemfører vi sikker dataoverførsel af dit regnskab og hjælper dig i gang med e-conomic regnskabsprogram. Se hvordan her.
e-conomic app
Arbejd på farten med vores app til regnskabsprogrammet
om e-conomic regnskabsprogram
Værd at vide om e-conomic online regnskabsprogram
Hvor skal man starte, når man skal finde sit nye regnskabssystem? Der er mange regnskabsprogrammer på markedet og det kan måske være svært at gennemskue hvilken løsning, der er den bedste til at hjælpe med ens bogføring. Derfor har vi samlet nogle af de mest stillede spørgsmål omkring vores regnskabsprogram, så du kan få en bedre idé om hvad du kan forvente af e-conomic.
Hvad er et regnskabsprogram?
Et regnskabsprogram, eller bogføringsprogram, kan enten være et offline eller et online system eller software, hvor du kan arbejde med og holde styr på dit regnskab og bogføring. Du kan bruge dit programmet til at få det overordnede økonomiske overblik over din forretning, nå deadlines til SKAT og holde styr på dokumenter.
Et regnskabsprogram kan bruges uanset dit kendskab til regnskabsarbejde – du behøver altså ikke at være bogholder eller økonomiuddannet for at arbejde med et økonomi software. Derfor ser du ofte at små- og mellemstore virksomheder bruger en form for økonomisystemer for dermed være uafhængig af en decideret bogholder.
Med det sagt, så er det en god ide for alle virksomheder – uanset størrelse – at bruge et regnskabs software. Her er det vigtigt at udforske mulighederne inden for de forskellige regnskabsprogrammer på markedet for herefter at vælge det rigtige for virksomheden.
Hvis du gerne vil finde et regnskabsprogram der passer bedst til dine behov, så kan du kan læse vores sammenligningsside hvor du kan finde det bedste regnskabsprogram til dig.
Hvem bruger e-conomic?
E-conomic er det største regnskabsprogram i Danmark med mere end 200.000 kunder. Blandt vores mange kunder finder du virksomheder inden for alle brancher i Danmark. Med vores åbne API er det nemt for blandt andet håndværkere og ejendomsadministratorer at integrere med andre arbejdssystemer – og få endnu mere ud af deres abonnement i e-conomic.
Hvorfor skal jeg vælge e-conomic?
Med e-conomic får du et program som kan tilpasses din virksomheds behov. Du får fuld fleksibilitet og overblik over virksomhedens økonomi, og de nødvendige værktøjer til at klare regnskabet – også når du samarbejder med din revisor eller bogholder.
Derudover får du adgang til Danmarks bedste supportafdeling med dygtige og kompetente medarbejder som med sikkerhed løser dit problem og giver dig smil på læberne imens.
Hvad koster e-conomic?
Du kan købe e-conomic fra 249 kr. om måneden. For den pris får du vores Basis-pakke, der dækker de mest grundlæggende regnskabsbehov. Ønsker du flere funktioner, kan du enten købe vores Plus-pakke til 299 kr. om måneden, vores Smart-pakke til 349 kr. om måneden eller vores Avanceret-pakke til 449 kr. om måneden.
Og er du i tvivl om hvilken pakker passer til dine behov, så er du altid velkommen til at ringe til os på: 88 20 48 40. Vi tager meget gerne en dialog om din virksomhed og arbejdsgang med regnskabet.
Kan jeg flytte mit regnskab til e-conomic?
Hos e-conomic kan du få flyttet dine grundlæggende regnskabsdata fra dit gamle regnskabsprogram gratis - ligegyldigt hvilket økonomisystem du bruger i dag. Du har også mulighed for at få hjælp af en af vores dygtige partnere, som på få dage kan flytte alle dine regnskabsdata - billigt og effektivt.
Hvorfor skal jeg vælge e-conomic?
Med e-conomic får du et program som kan tilpasses din virksomheds behov. Du får fuld fleksibilitet og overblik over virksomhedens økonomi, og de nødvendige værktøjer til at klare regnskabet – også når du samarbejder med din revisor eller bogholder.
Derudover får du adgang til Danmarks bedste supportafdeling med dygtige og kompetente medarbejder som med sikkerhed løser dit problem og giver dig smil på læberne imens.
Hvordan foregår betalingen?
Betalingen for e-conomic bliver opkrævet kvartalsvis. Det vil sige at du får en faktura hvert kvartal som bliver sendt til din email-adresse. Du kan også vælge at tilmelde dig automatisk betaling.
Kan jeg prøve e-conomic før jeg køber?
Det kan du i hvert fald. Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage – helt uden binding.
Start din prøveperiode allerede i dag