Trekantens El Teknik
Læs om, hvordan Trekantens El Teknik klarer dagligdagens administrative opgaver med integration mellem e-conomic og Minuba
Integreret regnskab og sagsstyring gør hverdagen på farten lettere
Med en masse ansatte på farten hver eneste dag, er det nødvendigt med et godt sagsstyringsværktøj, der kan lette den administrative del af arbejdet som el-installatør. Derfor bruger Trekantens El Teknik Minuba, som de frit kan integrere til deres økonomisystem - nemlig e-conomic. På den måde er der altid overblik over sagerne.
“Når en medarbejder får en bestemt opgave og bestiller materialerne, så oplyser han bare ordrenummeret. På den måde, kan vi se med det samme, hvad han har brugt og vi kan sende regningen til kunden, når han har færdigmeldt opgaven."
Jesper, medejer af Trekantens El Teknik
Vækst, vækst, vækst
Trekantens El Teknik ansatte deres første medarbejder i november 2018. I dag er de 57 medarbejdere.
“Hvis vi ikke havde haft e-conomic og Minuba i det setup, vi havde fra starten af da vi startede for 3,5 år siden, så tror jeg ikke på, at vi havde haft 57 medarbejdere i dag."
Brugervenlighed og nem integration til andre digitale løsninger er afgørende for, at e-conomic er den bedste løsning for Trekantens El Teknik:
"Den største fordel ved e-conomic, det er at vi er elektrikere og ikke økonomifolk. Fordelen ved e-conomic fra vores synspunkt er, at det har god integration til vores bank, men også selve Minuba, som er vores platform til sagsstyring, som vi bruger i dagligdagen. Det er altafgørende for at få vores hverdag til at fungere ordentligt."
Vil du også arbejde smartere?
Læs mere om vores håndværkerløsning, og om hvordan vi kan hjælpe dig med at effektivisere din virksomhed.