Greenklima
e-conomic + Hokas + EY e-Faktura
Automatisk fakturaopfølgning styrker likviditeten!
Hos ventilations-entreprenøren Greenklima har man nu helt droppet at bruge tid og kræfter på hver måned at ringe og skrive rundt til kunder, når fakturaer ikke er betalt til tiden. Med en enkel og direkte integration til regnskabsprogrammet e-conomic er rykkerservice og fakturaopfølgning automatiseret med applikationen Hokas.
”Integrationen mellem Hokas og e-conomic sikrer en bedre og mere effektiv rykkerservice og styrker likviditeten i virksomheden, fordi vi får pengene hurtigere hjem. Samtidig sparer det os for masser af tid og surt arbejde”
Jakob Kristensen, indehaver Greenklima
Stor gevinst for Greenklima
Hokas applikationen følger selv op på hver enkelt faktura i e-conomic og sender automatisk betalingspåmindelser efter forfald. Funktionen kan sættes individuelt op alt efter hvilken type af kunde og individuelle aftaler om betaling. Med den automatiske fakturaopfølgning er bogholdernes hadeopgave dermed elimineret og tiden kan bruges på andre opgaver.
”Der er altid kunder der trækker betalingerne, så vores automatiserede rykkerservice aktiveres hver eneste måned. Det er en stor gevinst for os at betale et mindre månedligt beløb for et system, som kører det selv og som samtidig er mere effektivt, end hvis vi selv rykkede for betalingerne.”
Jakob Kristensen, indehaver Greenklima
Fordele for Greenklima
- Automatiske betalingspåmindelser til dine kunder efter forfald
- Adgang til alle Hokas funktionaliteter direkte i e-conomic
- Brugerlogin til alle dine kunder, hvor de kan se egne fakturaer
- Totalt overblik over kunder og betalinger
- Alle indbetalinger direkte ind på din konto
Reducerer tiden for leverandørbetalingen
Greenklima har endvidere integreret EY e-faktura for at reducerer tiden for leverandørbetalingen. Alle fakturaer modtages i systemet direkte fra leverandøren. Herefter aflæses automatisk alle faktura- og betalings-oplysninger, hvor de bliver indsat på konteringslinjer. Efterfølgende skal fakturaen blot godkendes via computer eller smartphone.
Når fakturaen er godkendt sendes den direkte til e-conomic, med alle oplysningerne hvor den er klar til at blive bogført. Disse oplysninger kan også eksporteres til en fil og uploades i netbanken. Det sparer tid, bilagene bliver aldrig væk og der er færre registrerings- og tastefejl.
Vil du også arbejde smartere?
Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.
Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til salg@e-conomic.dk eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.