Campaya
e-conomic + Smart Inbox
Med e-conomic og funktionen Smart Inbox har Campaya Sommerhusudlejning elimineret tastefejl og automatiseret regnskabet
Med 130.000 sommerhuse og ferieboliger til udlejning i Danmark og udlandet, har Campaya Sommerhusudlejning siden opstarten i 2013, benyttet sig af e-conomic. Det har sparet dem både tid og automatiseret deres regnskabspraksis. Campaya har derudover valgt at gøre brug af Smart Inbox, der har været med til at eliminere tastefejl.
“Vi leder konstant efter måder at optimere vores arbejdsprocesser på og nedbringe den tid, vi skal bruge på manuelle arbejdsgange. Derfor har vi længe arbejdet med Smart Inbox for at spare tid og automatisere vores arbejdsprocesser.”
Claus Pedersen, CEO, Campaya
Derfor er Smart Inbox smart
Campaya har siden deres opstart, valgt at opbevare regnskabsbilag og kvitteringer digitalt frem for i fysisk form. Derfor var det helt oplagt at bruge funktionen Smart Inbox.
”Modulet er kun blevet bedre og bedre til at genkende information på de bilag, vi sender ind. Det har betydet, at vores bogholder sparer rigtig meget tid, fordi hun ikke længere skal indtaste alt manuelt og eksempelvis finde kreditoren. Derudover har vi mindsket risikoen for tastefejl, fordi vi ikke længere skal indtaste data for en masse bilag.”
Claus Pedersen, CEO, Campaya
Ved hjælp af machine learning, genkender Smart Inbox-modulet informationerne på bilagene helt automatisk. På den måde sikrer Campaya sig en hurtigere og mere effektiv arbejdsgang.
Fordele ved Smart Inbox
- Revisoren har direkte adgang til bilagene
- Automatisk aflæsning af bilag - langt færre tastefejl
- Nemt godkendelsesflow der sikrer, at alle bilag bliver godkendt af rette person
Om Campaya
Campaya Sommerhusudlejning samler udvalget af sommerhuse ét sted. Platformen samler udlejningssommerhusene fra både bureauer og private, så det bliver så let som muligt at finde og leje et dansk sommerhus eller en international feriebolig.
En intelligent alt-i-én regnskabsløsning
e-conomic regnskabsprogram passer til alle slags virksomheder, uanset jeres regnskabsbehov. Med e-conomic + Smart Inbox får du en alt-i-én regnskabsløsning, der nemt kan skræddersyes til din virksomheds behov, og som kan udvides i takt med at din virksomhed vokser. Samtidig får du en nem bogføring og godkendelsesproces med Smart Inbox, der gør dit regnskab endnu mere automatiseret og overskueligt.
Vil du også arbejde smartere?
Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.
Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til salg@e-conomic.dk eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.