3A
e-conomic + ProLøn + Intempus
Anlægsgartnerfirma sparer en halv dags administration om ugen
Anlægsgartnerfirmaet 3A har skiftet bogholderens manuelle arbejde med dagssedler og lønadministration ud med en mere effektiv og overskuelig løsning. Samtidig har virksomheden minimeret risikoen for fejl ved at anvende de integrerede, brugervenlige IT-systemer.
”Vores medarbejdere indberetter deres timer og omkostninger, når de er afsted på farten, og så ryger informationerne direkte ind i regnskabssystemet og lønadministrationen. Løngrundlaget er beregnet automatisk i Intempus app. Det giver mig et meget bedre løbende overblik.”
Britta Christiansen, bogholder i 3A
Vil helt sikkert anbefale det til andre
Timeregistrering integreret med et online regnskabsprogram og lønadministration har sparet anlægsgartnerfirmaet, der beskæftiger 12-15 medarbejdere, for en halv dag om ugen på det administrative arbejde.
Tidligere skulle medarbejderne først skrive dagssedler i hånden, som derefter skulle indberettes manuelt. Nu sker det hele automatisk og uden risiko for tastefejl. Og den tid, der spares, kan i stedet bruges på at skabe værdi for virksomheden og dens kunder.
”Det har både sparet mig, men også medarbejderne, for tid. Medarbejderne kan hurtigere og nemmere indberette informationer på deres telefoner via Intempus app, når de er afsted på projekter. Det er også mere overskueligt med faktureringer i e-conomic, da man kan sende dem direkte videre og følge, om de er modtaget. Samtidig får vi et meget bedre overblik med e-conomics projektstyring.”
Britta Christiansen, bogholder i 3A
Det er ikke kun bogholderen Britta, som oplever fordele. Jakob, som er projektleder i 3A, får også værdi ved at anvende løsningen med it-systemerne.
”Vi griner lidt af den måde, vi gjorde det på førhen i forhold til nu. Det er meget mere gennemskueligt og effektivt nu. Jeg vil helt sikkert anbefale integrationen af de tre programmer til andre – og gør det faktisk allerede.”
Fordele for 3A
- Altid opdaterede data - tilgængelige online 24/7
- Skalerbar løsning med mobil timeregistrering
- Nem og enkel lønadministration
- Fast lavt månedligt abonnement
- Ingen investering i dyre servere
- Ingen investering i back up løsninger
Få overskuddet tilbage
e-conomics brancheløsninger tager direkte afsæt i din branches særlige udfordringer. Vi sammensætter helstøbte løsninger, som gør livet lettere for dig og dine medarbejdere. Mindre administration – nemmere arbejdsgange... og mere tid til kunderne.
Læs mere om vores brancheløsninger eller ring 78 79 19 55, og hør mere om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.
Vil du også arbejde smartere?
Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.
Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til salg@e-conomic.dk eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.