smart-pakken i e-conomic
Lad dit regnskabsprogram klare arbejdet for dig
Med Smart-pakken har du mulighed for at arbejde smartere og mere effektivt ved at automatisere din bogføring og minimere tastearbejdet.
introduktion til smart-pakken
Derfor er Smart-pakken
brugernes foretrukne
Smart-pakken er den mest foretrukne pakke blandt brugere i e-conomic - og det er der flere grunde til. Med Smart-pakken har du adgang til alle e-conomics automatiseringfunktioner og vores åbne API. Det betyder, at du nemt kan automatisere tidskrævende tasteopgaver - og lade regnskabsprogrammet klare arbejdet for dig. Samtidig kan du koble e-conomic til dine øvrige forretningssystemer og få det hele til at spille sammen - med regnskabet som fundament.
funktioner
Lad dit regnskabsprogram
trække det tunge læs
Med Smart-pakken kan du udnytte den digitale bogføring - som bogføringsloven kræver - til at arbejde smartere og mere effektivt med dit regnskab. Du kan fx automatisere din bilagshåndtering, bankafstemning og andre tidskrævende opgaver.
NEM OG EFFEKTIV BILAGSHÅNDTERING
Gør det nemt at
håndtere bilag
Der er en del manuelt tastearbejde forbundet med at håndtere bilag, men det kan du slippe for med Smart-pakken. Når du uploader et bilag til e-conomic, aflæser systemet nemlig automatisk oplysninger som beløb, leverandør, fakturadato, mv., og indfører det direkte i bogføringen. Det eneste du skal gøre er at godkende, at oplysningerne er korrekte. e-conomic sammenligner også dine bilag med dine posteringer, og finder frem til, hvilke der matcher, så du nemt og hurtigt kan tilføje bilaget til den rigtige postering.
SIMPEL OG AUTOMATISK BANKAFSTEMNING
Lad bankafstemningen
køre automatisk
Det kan hurtigt blive en tidskrævende opgave at importere CSV-filer fra banken til regnskabet og afstemme hver enkelt postering. Med en sikker og simpel bankintegration kan du forbinde din bank med dit regnskab og automatisk få overført posteringer fra banken til e-conomic. Når bankposteringer er inde i programmet, kan du afstemme dem - med blot ét enkelt klik. Du kan også få automatiske forslag - baseret på tidligere bogføring - til, hvordan bankposterne skal bogføres.
AUTOMATISER DE FASTE ARBEJDSGANGE
Skab et effektivt og
enkelt bogføringsflow
I regnskabet er der mange opgaver, som kræver at du laver de samme indtastninger om og om igen. Med Smart-pakken kan du opsætte dine egne automatiseringsregler for fx håndteringen af bilag, og i stedet lade systemet klare de repetitive - men tidskrævende - opgaver. Du kan bl.a. opsætte regler for hvem, der skal godkende bilag, hvordan bilaget skal kategoriseres og hvor bilaget skal lande henne i systemet.
Smart
ekskl. moms
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 100,- kr./md* |
Op til 5.000 posteringer | + 300,- kr./md* |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md* |
Op til 25.000 posteringer | + 750,- kr./md* |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 165,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
*OBS: Den 1. januar 2025 reguleres priserne. Læs mere her.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
PAKKELØSNINGER
Optimér din arbejdsgang med Smart-pakken
Gør vores smarte funktioner til en del af din hverdag, og oplev hvordan de bidrager til at effektivisere din arbejdsdag. Med Smart‑pakken minimerer du dine administrative tunge opgaver og lader e‑conomic klare tastearbejdet.
- Få automatisk data ind i regnskabet
- Få fri adgang til alle vores integrationer
- Få automatiske forslag til din bogføring
SAMARBEJDE, TILGÆNGELIGHED OG HJÆLP
Dét får du også med e-conomic og Smart-pakken
Det er ikke blot smarte automatiseringsfunktioner og adgang til et åbent API, du får som kunde i e-conomic. Du har også mulighed for at skabe et mere simpelt og effektivt samarbejde med din revisor/bogholder og dine medarbejdere, klare regnskabet på farten og så har du adgang til gratis ubegrænset hjælp og vejledning.
Et mere effektivt samarbejde om regnskabet
Du kan nemt give din revisor eller bogholder adgang til dit regnskab i e-conomic, så I altid arbejder med udgangspunkt i de samme tal. I kan også dele dokumenter direkte i programmet.
Du kan også give dine medarbejdere mulighed for at indsende og godkende bilag digitalt - uden de kan se hele regnskabet. Og hvis du mangler et bilag, så kan du anmode en medarbejder om det.
Mulighed for at lave regnskabet på farten
Med e-conomics mobil-app har du altid dit regnskab lige ved hånden. Du kan bruge appen til alt fra at holde styr på omsætningen i din virksomhed til at klare praktiske regnskabsopgaver, som fx at sende en faktura eller indscanne et bilag, mens du er på farten.
Ubegrænset hjælp og vejledning - helt gratis
I e-conomic har du altid mulighed for at få gratis og kompetent hjælp og vejledning. Du kan få personlig hjælp fra vores dedikerede supportafdeling via mail, chat eller telefon. Eller hjælpe dig selv med vores utal af hjælpeartikler - og hjælpevideoer i opslagsværket e-copedia. Herudover tilbyder vi også både fysiske og online kurser i regnskab og e-conomic.