AVANCERET-PAKKEN i e-conomic

Regnskabsløsningen til komplekse behov

Få en fleksibel regnskabsløsning med særlige funktioner, som understøtter virksomhedens setup og automatiserer rutineopgaverne.

 

En illustration af en mand, der sidder ved en computer, hvor der hænger en kasse i luften med en sky og nogle streger samt nogle ikoner
 

introduktion

Få den fleksibilitet, som din virksomhed har brug for

Få adgang til udvidede funktioner, som kan styrke det interne samarbejde i virksomheden og skabe en automatiseret proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering. I får også en ekstra bruger samt et abonnement til et holdingselskab.

 

Køb Avanceret-pakken Bliv kontaktet og hør mere


 

Struktur og samarbejde om virksomhedens regnskab

Med funktioner, såsom Udvidet bilagsgodkendelse, kan I nemt digitalisere virksomhedens arbejdsgange omkring bilagshåndtering og regnskab, så samarbejdet bliver mere flydende. 

Automatisering af rutineopgaver og eliminering af manuelle fejl

I får adgang til alle e-conomics automatiseringsfunktioner, så I nemt kan sætte rutineopgaverne på autopilot og mindske risikoen for menneskelige fejl i regnskabet.

Samlet overblik og indsigt i virksomhedens økonomi

Med muligheden for at oprette flere dimensioner til bogføringen får I fx bedre struktur i regnskabet og et godt overblik over, hvordan virksomhedens forskellige afdelinger klarer sig økonomisk. 

 

muligheder

Få funktioner, som styrker samarbejdet

Avanceret er pakken til jer, som har brug for mere fleksible regnskabsfunktioner. Enten fordi virksomheden har vokset sig større eller fordi jeres arbejdsgang er kompleks. Derfor får I en række funktioner, som kan tilpasses virksomhedens behov, styrke samarbejdet og sætte rutinearbejdet på autopilot. 


 

En illustration af e-conomics Dimensioner

GODKENDELSE

Lav automatiske flows med flere godkendere

Har I flere medarbejdere, som skal godkende forskellige slags bilag. Så kan I nemt lave en digital og automatiseret godkendelsesproces, hvor I vælger, hvem der skal godkende forskellige slags bilag og i hvilken rækkefølge. 
 

Læs om Udvidet bilagsgodkendelse Kom godt i gang

 

rapportering

Visualisér virksomhedens regnskabsdata

Har I behov for fleksibel rapportering, som præsenterer regnskabet på en professionel og struktureret måde? Så kan I integrere rapporteringsværktøjet, budget123, til en favorabel pris og få skræddersyede budgetter, rapporter og forecasts med bogførte tal. 
 

Læs mere om budget123 Log ind og tilføj budget123

En illustration af e-conomics Rapporter
 
En illustration af e-conomics Godkendelse

DIMENSIONER

Få overblik og detaljeret rapportering 

Har I flere afdelinger, lokationer, produkter eller projekter? Så kan I oprette dem som regnskabsdimensioner og "tagge" jeres posteringer med ekstra information. Det giver mulighed for at trække detaljerede rapporter, som viser indtægter og omkostninger på de enkelte afdelinger, lokationer, produkter eller projekter.
 

Læs om Dimensioner Kom godt i gang

 

Avanceret

449 ,-
/måned
ekskl. moms
Inkl. op til 1.000 posteringer Flere posteringer tilføjes automatisk Tjek pris for flere posteringer
Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 200,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 450,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 700,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 1100,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 220,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer (API)

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Automatisk håndtering af bilag

Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.

 

-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.

 

-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

 

-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget. 

 

-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Flere dimensionslag

Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

PAKKELØSNINGER

En samlet løsning til komplekse behov

Har virksomheden brug for mere end standardiserede regnskabsløsninger? I Avanceret-pakken får I en række udvidede funktioner, som kan skræddersyes til virksomhedens behov. Det er funktioner, som er udviklet til at styrke det interne samarbejde og skabe en strømlinet proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering.

Avanceret-pakken indeholder:

  • Specialiserede regnskabsfunktioner til dine behov
  • Automatisering af bilagshåndtering og bankafstemning
  • Adgang til +200 branchespecifikke integrationer.

Nyhedsbrev

Få endnu flere værktøjer til at skabe vækst

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til nyttig viden, tips og tricks og inspiration til din arbejdsdag.

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 

automatisering

Sæt rutine-opgaverne på autopilot

Med Avanceret-pakken har I adgang til samtlige af e-conomics funktioner. Og det gælder selvfølgelig også vores mange automatiseringsfunktioner. Det betyder, at I kan lade e-conomic klare det manuelle rugbrødsarbejde, så I har mere tid til andre opgaver.

Effektiv, automatisk bogføring med Workflows

I kan nemt opsætte jeres egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. I kan fx vælge, at bilag fra en bestemt leverandør altid skal godkendes. Eller at bilag under en vis beløbsgrænse skal sendes direkte til kassekladden.

Læs mere

Automatisk aflæsning af bilag

Inbox i e-conomic aflæser automatisk informationerne på jeres bilag, opretter posteringer baseret på aflæsningen og kommer med automatiske konteringsforslag til bogføringen. I kan også få oprettet leverandører og matche bilag med posteringer automatisk. 

Læs mere

Hurtig og korrekt bankafstemning

I kan nemt forbinde jeres bank med e-conomic, så bankposter automatisk importeres til regnskabet. Når jeres bankposter er i e-conomic, kan I afstemme regnskabet med et tryk på en knap. Her får I desuden automatisk konteringsforslag til bankposterne.

Læs mere

 

integrationer

Integrér alle virksomhedens driftssystemer

I får adgang til +200 driftssystemer, som nemt kan integreres med e-conomic. Vi har stærke integrationer inden for fx lager, projektstyring, booking, POS og CRM. Vores dygtige rådgivere hjælper jer gerne med at sammensætte den helt rigtige løsning, som opfylder alle virksomhedens behov med regnskabet som fundament.

 

Se alle integrationer Hør mere

Computerskærme der er kædet sammen

kontakt

Vil du høre mere?

Udfyld formularen nedenfor. Så ringer vi dig op til 
en  uforpligtende snak om din virksomheds behov 
og mulighederne i e-conomic.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.