"Snart får du en mere effektiv og enkel arbejdsgang - tilpasset dig"
Skriv dig op til at høre mere om Workflows
Vær med til at teste den nye feature i e-conomic, før alle brugere får adgang.
Skriv til workflows.economic@visma.com - så kontakter vi dig.
Vi vil give den bedste oplevelse med skræddersyet bilagshåndtering
I løbet af i år vil vi skabe et mere effektivt system i e-conomic. Med Workflows til Inbox kan du ganske hurtigt opsætte dine egne automatiseringsregler, som letter din arbejdsgang og sparer dig tid i hverdagen. Vi håber nemlig på, at kunne give dig præcis det bogføring- og godkendelsesflow, der passer til dig og din forretning.
Og så er det super nemt at komme igang.
"Regnskab og bogføring kræver normalt mange gentagende og manuelle handlinger. Og med Workflows kan du selv være med til at automatisere dine arbejdsgange, ved at opstille specifikke regler ud fra egne definerede kriterier. Og det kan fx være med til at minimere indtastningen af de samme bilag igen og igen og give dig en bedre og hurtigere godkendelsesproces i e-conomic. På den måde flytter du arbejdsbyrden fra det tunge administrative arbejde og kan i stedet fokusere på forretningen."
Oliver Storm, Product Line Manager, Visma e-conomic
Hvad er Workflows?
Workflows er kun første spadestik til en ny og forbedret arbejdsgang i e-conomic. Vi har nemlig sat flere initiativer i gang ud fra jeres forslag, som taler ind til andre elementer af arbejdsgange end bilagshåndtering.
Hvad bliver de største fordele?
Workflows giver flere fordele, som bliver relevante for alle vores brugere, der har Smart-pakken i e-conomic.
I første version af Workflows får du:
Forbedret og fleksibel godkendelse i Inboxen
Et skræddersyet og personaliseret bogføringsflow
Højere automatiseringsgrad i regnskabet
Mulighed for at opsætte regler for bilagshåndtering
Mere effektiv bogføring med færre fejl og mangler
NYHED: Helt særligt kan du nu være med til at teste den nye feature i e-conomic, før alle brugere får adgang til den. Skriv til workflows.economic@visma.com - så kontakter vi dig.
Med Workflows vil vi give kontrollen tilbage til brugerne, så de selv bestemmer deres arbejdsgang. Vil du fx kun have godkendelse på e-fakturaer? Skal regninger under 100 kr. lande direkte i kassekladden, med al data læst? Eller er der en bestemt bruger, som skal godkende specifikke leverandørfakturaer? Så vil du nemt kunne sætte det op.
Oliver Storm, Product Line Manager, Visma e-conomic
Workflows i flere stadier
Med Workflows vil vi løbende komme med flere opsætningsregler, som kan gøre din arbejdsgang mere smart og fleksibel. Vi er på en automatiseringsrejse, hvor vi kigger ind i andre områder end kun bilagshåndtering. Derfor vil forskellige stadier af Workflows løbende blive tilgængeligt for vores brugere.
Her er en oversigt over, de tre første stadier:
Forbedret godkendelse
I dag har vi et godkendelsesflow, hvor det er alt eller intet. Med Workflows kan du selv bestemme, hvem der skal godkende ud fra egne definerede kriterier. Fx. hvis du har 20 bilag, kan du sætte regler op, så det kun er to af bilagene, der behøver godkendelse fra en person.
Kommer i første lanceringSend til Inbox
Det bliver muligt at bestemme hvilken specifik Inbox-kategori bilaget skal havne i. I dag lander bilaget altid i Inbox eller "Afventer godkendelse", hvis der er behov for godkendelse.
Du skal nemlig kunne håndtere dine bilag akkurat som du ønsker.
Kommer i første lanceringSend til kassekladde
Der er rigtig mange trin, når du skal håndtere bilag i dag.
Det vil vi gerne gøre mere simpelt og fleksibelt, så du fx kan tage et billede af en kvittering på mobilen, som lander direkte i kassekladden fremfor den først lander i Inboxen.
Kommer i anden lancering
I løbet af 2022 kommer der øget fokus på godkendelse og automatisering
Der er fuld fart på i 2022, og vi bliver ved med at have fokus på automatisering af arbejdsgange med Workflows. Det betyder, at der vil blive ved med at komme flere og flere opsætningmuligheder og endnu mere fleksibilitet, så du kan automatisere din bogførings- og godkendelsesproces. De nye funktioner præsenteret på denne side er kun første spadestik mod fremtidens Workflows. Vores ambition er nemlig at kunne tilbyde dig de absolut bedste løsninger indenfor automatisering og digitalisering på markedet.
TIP: I e-conomic findes der faktisk en perfekt arbejdsgang, som automatiserer dine processer, sparer dig for dyrebar administrationstid og giver dig balance i hverdagen.
FAQ: Kommende Inbox forbedringer
Kan jeg selv beslutte hvilke bilag, der skal sendes til godkendelse?
Hvem kan jeg oprette som godkendere?
Hvor mange godkendere kan jeg tilføje?
Kan jeg selv vælge hvilke godkendere, der får notifikationer?
Kan jeg godkende eller afvise bilag inde i e-conomic?
Kan jeg kun indsende bilag direkte til Inboxen?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg hører om de kommende forbedringer, når de lanceres