Bedre overblik. Større indsigt
Virksomhedsoverblik er det første skridt i retning af at give dig, som administrator i e-conomic, en mere fleksibel arbejdsgang, der matcher dine behov.
Nu kan du skræddersy dit overblik ved at skjule og vise kolonner efter eget behov, oprette dine egne kolonner og se data fra Inbox,
kassekladden og bankafstemning på den enkelte virksomhed.
3 gode grunde til at bruge Virksomhedsoverblik
Skræddersyet overblik
Detaljeret overblik, som du kan skræddersy
med personaliserede kolonner
Fleksibilitet og forbedret samarbejde
Meget mere fleksibilitet og et bedre samarbejde - både internt og med dine kunder
Effektiv administrativ proces
Få data fra dine kundeporteføljer ind i
e-conomic og minimér antallet af kliks
Virksomhedsoverblik:
Vores anbefalede arbejdsgang
Trin 1:
Skræddersy dit eget
Virksomhedsoverblik
Klik på det nye Virksomhedsoverblik. Du kan skræddersy dit Virksomhedsoverblik ved at tilpasse dine kolonner. På den måde får du skabt det bedste overblik for dig. Via ‘vis’- og ‘skjul’-funktionen kan du skjule og vise kolonner efter eget behov.
Et godt råd er kun at vise de kolonner, du har brug for og skjule resten. Så har du hele tiden øje for de opgaver, som er vigtigst at tage sig af for dine kunder.
Trin 2:
Planlæg dit arbejde
med et godt overblik
I dit Virksomhedsoverblik kan du under ‘Skjulte kolonner’ se bestemte datapunkter fra de enkelte virksomheder: herunder Inbox, kassekladden og bankafstemning. På den måde kan du hurtigt se, hvor meget arbejde, der ligger hos de enkelte virksomheder/kunder. Og så slipper du for at skulle logge ind på hver virksomhed for at kunne se denne information.
Med overblikket over uafstemte bankposteringer, kassekladder og bilag i Inboxen, kan arbejdet nemt planlægges og koordineres internt.
Trin 3:
Opret dine
egne kolonner
Opret dine egne kolonner for at tilføje yderligere information til overblikket. F.eks. en note-kolonne, så alle med adgang til administrator-modulet kan se noter på virksomheder/kunder. Du kan også lave en kolonne med flere valgmuligheder i ‘Dropdown’-menuen, når du f.eks. skal angive en momsperiode for hver virksomhed eller lave en dato-kolonne til en deadline.
Vis de relevante kolonner og filtrer kolonner alt efter behov. Så får du det mest optimale overblik, hvor du kun ser informationer, som har betydning for den handling, du skal til at udføre.