E-CONOMIC REGNSKABSPROGRAM
En fleksibel løsning til komplekse behov
Har din virksomhed brug for mere fleksible regnskabsfunktioner og en samlet driftsløsning? Uanset om I er en større virksomhed, koncern eller kæde, så har vi den rette løsning med specialiserede funktioner til mere komplekse behov.
Få en helstøbt REGNSKABSløsning
Lad regnskabssystemet tilpasse sig virksomheden – ikke omvendt
Med mere end 200.000 kunder - på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser - forstår vi at imødekomme forskellige behov. Derfor tilbyder vi en fleksibel løsning, som nemt kan tilpasses jeres arbejdsgange - også de mere komplekse. Vi har nemlig tilknyttet mere end 250 branchespecifikke driftsløsninger, som kan integreres sømløst med e‑conomic. Med e-conomic får I en helstøbt løsning, som minimerer tastearbejdet og risikoen for manuelle fejl samt styrker det interne samarbejde
Avanceret-pakken
Fleksible regnskabsfunktioner til komplekse behov
Avanceret‑pakken i e‑conomic er til jer, som har brug for fleksible muligheder, der kan tilpasses virksomhedens specifikke behov. Derfor indeholder Avanceret‑pakken alle e‑conomics funktioner samt skræddersyede udvidelser af de standard‑funktioner, som er tilgængelige i vores andre pakker. Derudover inkluderer Avanceret-pakken en ekstra bruger samt et abonnement til et holdingselskab. Holding-abonnementet indeholder alle funktioner fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
godkendelse
Brug udvidet bilagsgodkendelse
Med Avanceret‑pakken får I adgang til Udvidet bilagsgodkendelse. Dermed kan I skabe en godkendelsesproces, som passer til virksomheden. I kan angive, hvem i virksomheden der skal godkende de forskellige slags bilag, som lander i e‑conomic, og vælge, hvilken rækkefølge bilagene skal godkendes i. I kan nemt starte godkendelsesprocessen manuelt på det enkelte bilag ‑ eller opsætte en godkendelsesproces, som starter automatisk.
Dimensioner
Opret flere regnskabsdimensioner
Med Avanceret‑pakken kan I skabe struktur og overskuelighed i virksomhedens regnskab — direkte i e‑conomic. Samtidig kan I lave en mere specificeret regnskabsrapportering, som afspejler detaljerne i virksomheden. I kan nemlig tilføje op til tre regnskabsdimensioner, som I selv navngiver. Under hver dimension kan I oprette så mange dimensionsværdier, som I har behov for.
Rapportering
Lav fleksible rapporter, budgetter og forecasts
Med Avanceret-pakken kan I integrere værktøjet, budget123, til en favorabel pris på kun 189 kr./md. Dermed kan I lave skræddersyede drifts-, balance- og likviditetsbudgetter og rapporter. Samtidig kan I lave pålidelige forecasts ud fra bogførte tal og visualisere virksomhedens data i flotte diagrammer og grafer. Det gør det nemt at præsentere økonomiske data for ledelse, bestyrelse og bank på en standardiseret og struktureret måde.
referencer
Hør, hvad andre kunder fortæller
Med forretninger over hele landet, var TVIS Vognmandsforretning på udkig efter et regnskabsprogram, der kunne understøtte deres store behov for fleksibilitet. Valget faldt på e-conomic.
Avanceret
ekskl. moms
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 150,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 350,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 950,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 220,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Flere dimensionslag
Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
PAKKELØSNINGER
En samlet løsning til komplekse behov
Har din virksomhed brug for mere end standardiserede regnskabsløsninger? I Avanceret-pakken får du en række udvidede funktioner, som kan skræddersyes til virksomhedens behov. Det er funktioner, som er udviklet til at styrke det interne samarbejde og skabe en strømlinet proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering.
Avanceret-pakken indeholder:
- Specialiserede regnskabsfunktioner til dine behov
- Automatisering af bilagshåndtering og bankafstemning
- Adgang til +200 branchespecifikke integrationer.
INTEGRATIONER
Forbind alle jeres virksomhedssystemer
Vi kan hjælpe jer med at sammensætte en løsning, som integrerer alle de virksomhedssystemer, I har behov for. Med vores integrationer kan virksomhedens data flyde sikkert imellem systemerne, så I altid har aktuelle tal til regnskabet. Samtidig får I forenklede arbejdsprocesser og en holistisk forretningsindsigt.
SKIFT regnskabsprogram
Flyt regnskabet
til e-conomic
Ønsker I at skifte til e‑conomic? Så kan vi selvfølgelig flytte jeres regnskabsdata på en sikker måde og hjælpe alle medarbejdere godt i gang. Vores dygtige rådgivere sidder også klar til at sammensætte den helt rigtige løsning til jeres behov.
BOGFØRINGSLOV
Lev op til den nye bogføringslov
Ifølge den nye bogføringslov skal bogføring fremover foregå digitalt i et godkendt bogføringssystem. e-conomic er selvfølgelig på listen over godkendte bogføringssystemer, da vi lever op til alle Erhvervsstyrelsens krav.
FAQ
Få svar på dine spørgsmål
Hvad er e-conomic regnskabsprogram for større virksomheder?
e-conomic er en fleksibel regnskabsløsning, som nemt kan tilpasses til større virksomheder med komplekse behov såsom specialiserede funktioner og branchespecifikke udvidelser.
Hvilke funktioner indeholder Avanceret-pakken?
Avanceret-pakken indeholder fleksible regnskabsfunktioner indenfor bilagshåndtering, godkendelse, flere dimensionslag og rapportering.
Hvordan hjælper e-conomic med automatisering?
e-conomic har en række automatiseringsfunktioner til bogføring, bilagshåndtering og bankafstemning, som kan hjælpe med at håndtere manuelle rutineopgaver.
Hvordan kan man skifte til e-conomic?
Hvis du ønsker at skifte til e-conomic, kan du nemt flytte din virksomheds regnskabsdata med hjælp fra e-conomics rådgivere, som sikrer dig en sikker og effektiv flytning.
Er e-conomic i overensstemmelse med den nye bogføringslov?
Ja, e-conomic opfylder kravene i den nye bogføringslov og er godkendt af Erhvervsstyrelsen som et digitalt bogføringssystem.