udvidet bilagsgodkendelse
Fleksibel godkendelse med flere
godkendere
Med Udvidet bilagsgodkendelse i e-conomic kan du skræddersy en digital godkendelsesproces for forskellige slags bilag. Du vælger nemt godkendere, rækkefølge og om processen skal starte automatisk eller manuelt.
Fordele
Få nem godkendelse og hurtig bogføring
Med Udvidet bilagsgodkendelse får I et nemmere samarbejde om virksomhedens bilag, så de hurtigt bliver klar til bogføring. I kan nemlig skabe en digital godkendelsesproces, som passer til jeres arbejdsgang — direkte i e-conomic. Så slipper I for at sende til godkendelse på skriveborde eller email og får i stedet fuld kontrol over, hvor langt et bilag er i godkendelsesprocessen.
Demonstration
Se, hvordan Udvidet
bilagsgodkendelse fungerer
Vil du opleve Udvidets bilagsgodkendelse med egne øjne? Nedenfor kan du tage en interaktiv rundtur, hvor du nemt kan klikke dig rundt og se, hvordan det hele fungerer.
Muligheder
Skræddersy din digitale godkendelsesproces
Med Udvidet bilagsgodkendelse kan du nemt sende bilag fra e-conomic til godkendelse hos én eller flere medarbejdere. Du vælger selv rækkefølgen og kan endda få sendt til godkendelse automatisk.
Vælg selv godkendere og rækkefølge
Ved flere godkendere kan du enten vælge parallel godkendelse, hvor alle skal godkende i tilfældig rækkefølge. Eller du kan vælge sekventiel godkendelse, hvor op til tre skal godkende i en bestemt rækkefølge.
Få fuldt overblik i e-conomic
I e-conomic får du et samlet overblik over alle bilag, som ligger til godkendelse. Du kan se, præcis hvem der har godkendt eller afvist et bilag, hvornår det er gjort, samt om de har skrevet en kommentar.
Start godkendelsen automatisk
Med Workflows kan du lave automatiserede godkendelsesflows, som selv går i gang, fx når bilag over et vist beløb eller med en bestemt leverandør lander i e-conomic. Så gennemgår alle bilag den korrekte proces.
Tip
Gør dine medarbejdere til godkendere
Har du medarbejdere, som kun skal godkende/afvise bilag? Så kan du oprette dem som udgiftsbrugere for 39 kr./md. Udgiftsbrugere kan godkende bilag på mobil og email samt sende bilag til e-conomic. De kan også se et personaliseret overblik over relevante bilag i e-conomic, men har ikke adgang til andre dele af regnskabet.
Godkendelse i e-conomic
Få kontrol over godkendelsesprocessen
Vil du høre mere om Udvidet bilagsgodkendelse? Så se med i videoen til venstre, hvor vi fortæller om fordelene ved digital godkendelse direkte i virksomhedens regnskab.
Avanceret
Til dig, som vil skabe overblik og vækst med udvidede regnskabsfunktioner, der understøtter samarbejdet.
ekskl. moms
- Pr. ekstra 25.000 posteringer
+220 kr./md. - Over 1 million posteringer?
Kontakt os - Ét år tælles som ét regnskabsår
- Er du i tvivl?
Vælg laveste antal og bliv automatisk opgraderet
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
Du skal vælge det antal posteringer, som du forventer at bruge i løbet af dit regnskabsår.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Flere dimensionslag
Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
Avanceret-pakken
Få Udvidet bilagsgodkendelse
Udvidet bilagsgodkendelse er en del af e‑conomics Avanceret‑pakke. Her får du også andre fleksible funktioner, såsom flere dimensionslag, som kan skræddersyes til virksomhedens behov. Dermed styrker du det interne samarbejde omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering.
Avanceret-pakken indeholder:
- Automatisering af bogføring, bilagshåndtering og bankafstemning
- Særlige funktioner til bogføring, godkendelse og rapportering
- Adgang til +200 branchespecifikke integrationer.