E-CONOMIC TIL SUNDHEdsbranchen

Mindre tid på administration, mere tid til dine klienter

Få en komplet administrationsløsning baseret på e-conomic regnskabsprogram, og oplev hvordan du får mere tid til at fokusere på dine klienter. Med en samlet løsning fra e-conomic kan du nemlig effektivisere dine daglige arbejdsgange betydeligt. 

En mand hjælper en kvinde med at strække hendes ben ud
 

EN SAMLET LØSNING

Få den bedste behandling med e-conomic 


e-conomic er mere end bare et regnskabsprogram - det er en platform, der samler dine vigtigste systemer. Uanset om du driver en fysioterapeutisk klinik, en lægepraksis, eller arbejder som massør, psykolog eller noget helt femte, kan du tilpasse e-conomic til at understøtte netop dine arbejdsprocesser. Du får nemlig adgang til mere end 250 integrationer, der bl.a. tæller systemer til booking, vagtplanlægning og meget mere. Når du samler dine systemer får du et bedre overblik over din virksomhed, ligesom du minimerer tastearbejdet, fordi data deles automatisk på tværs af systemerne. Det betyder, at du får mere tid til at skabe værdi for dine klienter. 

24%

af alle danske virksomheder inden for sundhed og klinik bruger allerede e-conomic.
 

Se apps og integrationer Lad os tage en snak om dine behov

 
sundhedsekspert i træningsrum med telefon

journalsystemer

Endnu bedre styr på dine klienter 

Med vores partneres løsninger, kan du nemt oprette journaler på dine klienter i et digitalt system. På den måde har du al relevant information om dine klienter samlet ét sted – og kan tilgå det, hvor-som-helst og når-som-helst. Når du integrerer denne type løsning med e-conomic, vil den journaldata, du laver på en klient, automatisk overføres til dit regnskab. Det betyder, at al information om den pågældende klient er tilgængelig, når der skal oprettes en faktura. 

 

bookingsystemer

Frigivet tid med online booking

Når du bruger et digitalt system til booking, kan dine klienter selv bestille en tid i din kalender. Du kan også nemt oprette arrangementer, som dine klienter kan tilmelde sig via en formular. e-conomic kan integreres med dit bookingsystem, og når du gør det vil du opleve, at du får en mere effektiv arbejdsgang. Du behøver nemlig ikke længere manuelt at oprette dine klienter i e-conomic - det sker helt automatisk.

Visual af en kalender booking
 
sundhedsekspert i træningsrum med laptop

nemt og automatisk 

Automatisk indberetning til sygeforsikring danmark

Gennem flere af vores partneres løsninger, er det muligt at indberette automatisk til Sygeforsikring Danmark, og når du kobler dit udvalgte system sammen med e-conomic, overføres al data automatisk til dit regnskab. Sådan sparer du tid på manuel indtastning, og sikrer at alle oplysninger er korrekte. 

 

fleksibel løsning 

En løsning, der nemt kan tilpasses dine behov

Vores brancheløsninger giver dig alt det grundlæggende fra start og mulighed for at tilpasse løsningen til dine behov – fx ved at oprette hold, særskilte ydelser, klippekortsordninger og online betaling. Det bedste er, at alle finansielle data automatisk overføres og bogføres i dit regnskab i e-conomic, så du altid har et opdateret og afstemt overblik. 

rappotering i e-conomic
 

Integrationer

Anbefalede integrationer

Her er de integrationer fra vores certificerede forhandlere, som vi anbefaler til de fleste virksomheder indenfor sundhed og klinik med e‑conomic. Der vil løbende komme flere til. 

Du kan se alle vores integrationer her.

 

eSwipe logo

eSwipe

Med eSwipe til e-conomic kan dine kunder bruge MobilePay til at betale deres fakturaer, og du får mulighed for at anvende automatisk afstemning. Løsningen er integreret direkte i e-conomic, og du behøver derfor ikke at lære et nyt system at kende.

Læs mere om eSwipe

CGM logo

Etera/Equus

Med Etera/Equus strømmer data automatisk fra CGMs system til e-conomic. Herfra kan bogholdere eller revisorer nemt håndtere dataen.

 

Læs mere om Etera/Equus

XMO logo

XMO

Med XMO kan du automatisere dine faktureringsprocesser og spare tid og kræfter på manuelle opgaver. Integrationen gør det muligt for dig at synkronisere dine debitorer og ydelser mellem e-conomic og XMO, så du undgår dobbeltarbejde og fejl.

Læs mere om XMO

 

FORDELE FOR DIG

Dét får du også med e-conomic

Med e-conomic kan du skabe en enklere og mere effektiv hverdag for dig og dine medarbejdere. Du får nemlig:

Billedet viser en stiliseret, blå silhuet af en person, der symboliserer en administrator, på en hvid baggrund.

Gratis adgang til din revisor 

Ønsker du at din revisor skal have 
nem og hurtig adgang til dit regnskab? 
I e-conomic kan du give din revisor 
gratis adgang til din aftale.

Sådan gør du

Effektiv bilagshåndtering 

I e-conomic kan du arbejde digitalt med 
dine bilag, og fjerne tidskrævende manuelle 
arbejdsopgaver samtidig med du lever 
op til bogføringsloven

Sådan arbejder du effektivt med dine bilag

Arbejde på farten 

Med vores mobil app har du altid 
e-conomic med i lommen og kan oprette 
en faktura på et øjeblik. Du kan også bruge 
appen til at sende tilbud og ordrer.

Sådan gør du

 

Automatisk bankafstemning 

Forbind din bank og e-conomic, og lad 
systemet klare bankafstemningen. Det 
eneste du skal gøre er at godkende 
med et enkelt klik. 

Sådan fungerer automatisk bankafstemning

Billedet viser en simpel, grøn ikon af en pengesæk, formet som en cirkel med en dollar-tegn i midten, på en hvid baggrund.

Nem indberetning af moms til SKAT

Momsopgørelsen i e-conomic har alle de tal du skal bruge til din momsindberetning. Det er hurtigt og nemt at trække tallene ud, så de kan indberettes hos SKAT.

Se kurser

Indblik i indtægter og udgifter

I e-conomic har du altid det komplette overblik over din virksomheds økonomi gennem rapporterne indkøbsstatistik og omsætningsstatistik.

Sådan gør du

Billedet viser en stiliseret raket i farverne sort og hvid, der stiger opad, hvilket symboliserer opstigning, fremskridt og udforskning.

Mere end 250 integrationer

Udvælg netop den sammensætning af systemer, der passer til dig. Du kan nemt integrere e-conomic til dit bookingsystem, journalsystem, kassesystem, mv. 

Se alle integrationer

Dette er et minimalistisk vektorbillede, der forestiller to talebobler i blå og grøn farver, som symboliserer en online chat-support, på en hvid baggrund.

Få kompetent og personlig hjælp 

I e-conomic har vi Danmarks mest 
kompetente support, der sidder klar 
til at svare på dine spørgsmål via 
telefon, chat og mail. 

Kontakt os

Dine data - altid i sikre hænder 

Din sikkerhed er vores højeste prioritet. Du 
kan være helt tryg ved, at dine data altid er 
i sikre hænder, og at dit regnskabsprogram
følger gældende lovgivning.

Læs mere om sikkerhed i e-conomic

 
Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomhedssystemer, så de automatisk deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert, og du slipper for timevis af tastearbejde.
 

FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL

Bliv klogere på e-conomics løsning til detailbranchen

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os. 

 

Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?

For at integrere med en partner-app skal du have åbent API i din e-conomic aftale. Dette følger med i pakkerne Plus, Smart og Avanceret. I Basispakken er det kun lønsystemer og regnskabsafslutningsværktøjer, som kan skrive til e-conomic (altså aflevere data via API’et). Det er stadig muligt at bruge alle øvrige 3. parts løsninger, som kun læser data fra e-conomic.

Hvor mange brugere er inkluderet?

Hvor mange brugere, der er inkluderet afhænger af den løsning du vælger, men der vil typisk være betaling for at have flere brugere knyttet til løsningen. Vi anbefaler, at du kontakter den partner, du er interesseret i, for at vide mere om, hvad der specifikt gør sig gældende for deres løsning.

Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

Den partner-app du vælger, sørger for at sætte integrationen op mellem deres løsning og e-conomic. De laver opsætningen i dialog med dig, og sørger for at data automatisk sendes til e-conomic. Det er super enkelt og klares med få klik.

Hvilken partner-app skal jeg vælge?

Hvilken partner-app du skal vælge, afhænger af dine behov. Vi arbejder sammen med de førende leverandører af systemer til detail og webshops i Danmark, så vi har en løsning til ethvert behov.

Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

Første faktureringsperiode fra e-conomic løber fra bestillingsdatoen til udgangen af et kalenderkvartal. Herefter faktureres der kvartalsvis forud. I tillæg til denne faktura vil du modtage fakturering fra den valgte partner i henhold til de kommercielle vilkår I indgår aftale omkring. Vilkårene for opsigelse hos den valgte partner følger de kommercielle vilkår fra partneren.

Hvilken bindingsperiode har jeg?

I e-conomic applikationen kan du opsige abonnementet eller foretage nedgradering af abonnementet til udgangen af et kalenderkvartal (medmindre andet fremgår af beskrivelsen eller vilkårene for den specifikke ydelse). Læs mere om vilkårene her.

Kan jeg få support til løsningen?

Support i forbindelse med vores partneres løsninger, varetages af partneren. De har ligeledes ansvaret for den integration af data, der opsættes. Har du spørgsmål eller brug for hjælp til selve regnskabsprogrammet e-conomic, kan du altid kontakte vores support.

Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

Ja. Uanset om du i dag bruger C5, Billy, Navision, Uniconta eller et andet regnskabsprogram til din bogføring, så er det nemt, hurtigt og sikkert at skifte regnskabsprogram til e-conomic - og vi hjælper dig hele vejen. Du har både mulighed for at vælge vores gratis løsning, hvor vi flytter de mest grundlæggende regnskabsdata kvit og frit, eller en fuld flytning af data til e-conomic, til en konkurrencedygtig pris. Vi kan også hjælpe med en fuld konvertering, som sikrer fuld historik på din nye e-conomic aftale.

Læs mere om mulighederne for at flytte til e-conomic her.

Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

At digitalisere sin forretning handler om at transformere manuelle processer til automatiserede, teknologibaserede løsninger. Ved at anvende teknologi kan man ikke kun kvalitetssikre processerne, men også skabe bedre overblik og beslutningsgrundlag for fremtiden. Selvom dine arbejdsprocesser grundlæggende forbliver de samme, bliver de nu elektroniske og betydeligt mere effektive og intelligente.

Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

Det er en god idé at digitalisere, da du med digitalisering får mulighed for følgende:

- At sætte strøm til manuelle processer og derved frigive tid til mere værdiskabende opgaver

- Gennem teknologi at kvalitetssikre processer, som giver sig udslag i korrekt fakturering

- At få overblik over din forretning og dermed et bedre beslutningsgrundlag for fremtiden. Eksempelvis at give det rigtige tilbud fra start eller omvendt at sige nej til opgaver, som ikke passer ind i din forretning

Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

Dette afhænger af flere forhold. Selve det tekniske (konvertering, oprettelse i økonomisystem og partner-app) tager få dage. Den sidste del afhænger af virksomheden selv. Er du parat til at skifte? Hvis du er klar på omstillingen, går det endnu hurtigere og du får udbytte med det samme.

Kontakt os

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.