Vi tilpasser
en løsning til din
klinik eller praksis
Få en skræddersyet administrations- og regnskabsløsning til din virksomhed
Du får altid den bedste behandling med e-conomic
Med vores komplette behandlerløsning, som er baseret på e-conomic regnskabsprogram, kan du som behandler fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Det gør e-conomic til det ideelle regnskabsprogram til fysioterapeuter, psykoterapeuter, massører, hypnotisører med mere. Du giver kunden mulighed for selv at booke og eliminerer en stor del af den daglige administration. Kort sagt får du meget mere tid til dit erhverv.
17%
af alle danske virksomheder inden for sundhed og klinik bruger allerede e-conomic.
e-conomic samarbejder med de bedste systemer til sundhedsbranchen i Danmark
Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomheds systemer så de deler data på tværs, og du har komplet overblik over økonomien - hvorsomhelst, nårsomhelst.
Med en komplet integreret løsning får du
Helt styr på dine klienter
Det er let at oprette journaler på dine klienter og tilføje filer og billeder. På den måde har du al aktuel information om samtlige klienter samlet på ét sted – og kan gå til det hvor som helst og når som helst. Alle dine klient- og journaloplysninger er naturligvis krypterede.
Frigivet tid med online booking
Slut med fast telefontid og krøllede papirlapper med klientaftaler. Med online booking booker dine klienter selv deres tider direkte i din kalender. Du kan også nemt oprette events og arrangementer, som dine klienter kan tilmelde sig via en formular.
En løsning der nemt kan tilpasses dine behov
Vores brancheløsning er både pædagogisk og fleksibel. Du får al det grundlæggende fra start og kan selv udbygge løsningen, så den matcher dine behov – fx kan du oprette hold og særskilte ydelser eller tilføje klippekortsordning og online betaling.
Automatisk indberetning til sygeforsikring danmark
Med vores partneres løsninger, er der et væld af muligheder når du integrerer til e-conomic. Du kan automatisk indbeterette til sygeforsikring danmark, og det hele overføres også automatisk til dit regnskab.
Med e-conomic kan du også
Give din revisor gratis adgang
Ønsker du at din revisor skal have nem og hurtig adgang til dit regnskab? Intet problem. I e-conomic kan du give din revisor gratis adgang til din aftale.
Håndtere dine bilag digitalt
I e-conomic får du digital bilagshåndtering, der fjerner tidskrævende manuelle arbejdsopgaver og giver dig mulighed for at bruge din energi på at udvikle din forretning.
Sende faktura, tilbud og ordrer på farten
Med vores mobil app har du altid e-conomic med i lommen og kan oprette en faktura på et øjeblik. Du kan også bruge appen til at sende tilbud og ordrer.
Automatisk omdanne tilbud til faktura
Omdan dit tilbud til en faktura med ganske få klik. På den måde kan du skære ned på tastearbejdet og i stedet bruge tiden på at skabe værdi for din forretning og dine kunder.
Nemt lave din bankafstemning
Det skal være så enkelt som muligt at klare sin bankafstemning. Derfor du kan synkroniserer dit regnskab med din bank, så du kan afstemme dine bankposteringerne automatisk.
Nemt indberette moms til SKAT
Momsopgørelsen i e-conomic har alle de tal du skal bruge til din momsindberetning. Det er hurtigt og nemt at trække tallene ud, så de kan indberettes hos SKAT.
Analysere indtægter og udgifter
Med e-conomic er du aldrig mere end et par klik væk fra det komplette overblik over din virksomheds økonomi. Brug indkøbsstatistik og omsætningsstatistik til at handle proaktivt og lægge en strategi for din forretning.
Integrere dit lønsystem
Få dit lønsystem til at tale sammen med e-conomic, så lønnen styres automatisk og data synkroniseres på tværs af de to systemer.
Designe din egen faktura
Giv din faktura sit eget udtryk, så den passer til din virksomhed. Du kan ændre både design og indhold. Har du brug for input, så tilmeld dig vores gratis online kursus om design og layout.
Se alle funktioner i e-conomic
Bliv klogere på vores løsning inden for sundhed og klinikker
Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os:
Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?
Hvor mange brugere er inkluderet?
Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?
Hvilken partner-app skal jeg vælge?
Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?
Hvilken bindingsperiode har jeg?
Kan jeg få support til løsningen?
Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?
Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?
Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?
Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?
Vil du gerne samarbejde med os?
Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.
Kontakt os på salg@e-conomic.dk eller på telefon 78 79 19 55