E-conomic til produktionsvirksomheder

Få en skalérbar løsning, der matcher dine behov

Oplev en løsning, der optimerer din produktion og sikrer integration til dine vigtigste systemer, fx. din lagerstyring. Med en skalérbar løsning som e-conomic fremtidssikrer du din virksomhed og kan tilpasse dig vækst og ændringer – alt sammen for at styrke din konkurrenceevne.

En kvinde står på et lager og pakker en forsendelse
 

EN SAMLET LØSNING

Optimer din produktion med e-conomic

Med e-conomic får du en løsning, der tilpasses dine behov som produktionsvirksomhed, så du kan fokusere på det, der skaber værdi i hverdagen. e-conomic integrerer problemfrit med dine øvrige systemer og sikrer sikker datadeling, så dine processer glider nemt og uden besvær.

 

Løsningen skalerer nemt med din virksomhed, så du altid er klar til forandringer. Du kan også tilpasse den efter dine arbejdsmetoder ved at integrere med de systemer, der er relevante for dig. På den måde siger du farvel til tunge, manuelle arbejdsgange og får fuld kontrol over produktion og økonomi med én samlet, effektiv løsning.


32% af alle danske produktionsvirksomheder bruger allerede e-conomic i dag. Vil du være med?
 

Se apps og integrationer Lad os tage en snak om dine behov

 
mobil tidsregistrering

Nem tidsregistrering

Sikker og hurtig tidsregistrering

Tidsregistrering giver dig bedre indblik i og kontrol over tidsforbruget i din produktion, så du kan allokere de rette ressourcer til de rette projekter. Med vores åbne API integrerer du nemt den tidsregistreringsløsning, der skaber mest værdi for dig og din virksomhed. 

 

Vælger du at bruge projektstyring i e-conomic, får du en komplet løsning, hvor dine medarbejdere kan registrere arbejdstid direkte via e-conomic-appen. Du skal blot godkende registreringerne. Med automatisk deling af tidsforbrug og kobling af timer på enkelte produktioner bliver mange af de tidskrævende opgaver i din arbejdsdag lettere.
 

Læs hvordan CPH Steel arbejder smartere med tidsregistrering

 

overblik over produktionsprocesser 

Styr på dokumentationen

Med e-conomic får du en samlet løsning til projektstyring, der giver dig fuldt overblik over alle processer i din produktion. Du kan nemt registrere og dokumentere brugen af materialer og ressourcer i hvert projekt. Data herfra overføres automatisk til dit regnskab og kan bruges direkte til fakturering og rapportering, så du altid har styr på dokumentationen. Du kan også integrere e-conomic med andre relevante arbejdssystemer, der passer til din virksomheds behov.

 

Sådan sikrer du, at alle timer og materialer registreres korrekt, så du kan fakturere præcist, når projektet afsluttes. Det giver dig en effektiv og samlet løsning, der styrker din virksomheds konkurrenceevne.

 

projektstyring i e-conomic programmet
 
sporing og tracking på mobil

Styr på værktøjet 

Det fulde overblik over værktøjet

Med vores åbne API kan du integrere de rette systemer til din produktion og sikre, at dine data deles sikkert med dit regnskab. Dataen integreres automatisk i dit regnskab og gør det nemt at fakturere præcist og holde styr på både økonomi og udstyr.

 

Med projektstyring i e-conomic får du en samlet løsning, der giver dig fuldt overblik over dine projekter og alt virksomhedens udstyr. Du kan nemt spore, hvor værktøj og maskiner befinder sig og sikre, at alt udstyr bliver vedligeholdt og efterset til tiden. Med lokationstracking og sporing kan dine medarbejdere hurtigt få adgang til eftersynsvejledninger og tjeklister via smartphone eller tablet, så vedligeholdelsen sker effektivt og præcist.

 

fremtidssikret lagerstyring

Hold produktionen kørende med effektiv lagerstyring

Lagerstyring er hjertet i enhver produktionsvirksomhed – og med den rigtige løsning kan du gøre din hverdag både smartere og mere effektiv. Med e-conomic lagerstyringssystem får du en komplet integration mellem lager og regnskab, som sparer dig tid og minimerer risikoen for fejl. Med e-conomic kan du nemt oprette og håndtere styklister, så du altid har overblik over de dele, du skal bruge til dine produkter. Systemet giver dig direkte opdateringer på din lagerbeholdningen, så du undgår tomme hylder midt i produktionen. 

 

Det er smart, enkelt og sikrer, at du kan fokusere på det, der virkelig tæller – at få dine varer ud af døren til tiden.
 

Læs mere om lagerstyring med e-conomic

To screenshot af e-conomics lagersystem Lager af Rackbeat
 
programmet e-conomic systemet visual

Fuld overblik

Komplet overblik med samlet administration

Når du integrerer e-conomic med vores partneres løsninger, får du mulighed for at samle både den administrative og finansielle del af din virksomhed ét sted. Dette giver dig et komplet overblik over alt fra råvarer og medarbejdere til maskiner og produktionsprocesser, alt sammen direkte i dit økonomisystem.

 

Med fuld indsigt i produktionsstyringen kan du nemt holde styr på både omkostninger og ressourcer, og dele finansielle data på tværs af systemer, så alle processer kører gnidningsfrit.

 

Sådan fik Newsale Emballage overblik over forretningen

 
Med e-conomic kan du integrere alle dine systemer, så de deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert. Du sparer timevis af tastearbejde og samler al administration ét sted. 
 

FORDELE FOR DIG 

Dét får du også med e‑conomic

Med e-conomic får du værktøjer til at optimere og effektivisere administrationen i din håndværkervirksomhed. Det giver dig og dine medarbejdere de bedste forudsætninger for at levere håndværk af høj kvalitet. Med e-conomic kan du:
 

Billedet viser en stiliseret, blå silhuet af en person, der symboliserer en administrator, på en hvid baggrund.

Give din revisor gratis adgang

 Det skal være nemt at arbejde sammen 
med sin revisor om regnskabet. I e-conomic 
kan du derfor give din revisor gratis adgang 
til din aftale.

Sådan gør du

Optimere håndteringen af bilag 

I e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Du kan opbevare dine bilag elektronisk, anmode om manglende bilag og oprette mobile bilagsindsenere. 

Sådan arbejder du effektivt med dine bilag

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Få din bogføring klaret på farten. Med vores 
mobil app til e-conomic kan du oprette en 
faktura og sende tilbud og ordrer, imens 
du er hos din kunde. 

Udforsk vores mobil app

Automatisk omdanne tilbud til faktura

Det er nemt at omdanne et tilbud til en faktura 
med e-conomic. Faktisk kan det klares med 
kun få klik så snart, din kunde har godkendt. 

Sådan fungerer automatisk bankafstemning

Billedet viser en simpel, grøn ikon af en pengesæk, formet som en cirkel med en dollar-tegn i midten, på en hvid baggrund.

Nemt indberette moms til SKAT

Når du skal indberette moms, kan du nemt 
trække tallene fra din momsopgørelse i 
e-conomic og indberette dem hos SKAT. 

Sådan gør du

Få indblik i din økonomi

Analysér din indkøbs- og omsætningsstatistik 
og få et løbende indblik i din virksomheds økonomiske situation. 

Læs mere

Dette er et minimalistisk vektorbillede, der forestiller to talebobler i blå og grøn farver, som symboliserer en online chat-support, på en hvid baggrund.

Få gratis hjælp via telefon, chat og mail

Hvis du har spørgsmål, står vi klar med 
kompetent og personlig hjælp via telefon, 
chat og mail — helt gratis. 

Kontakt os

Høj sikkerhed og compliance 

Du kan være tryg ved, at dine data er 
sikre, og at dit regnskabsprogram 
altid lever op til bogføringsloven

Læs mere om sikkerhed i e-conomic

Billedet viser en stiliseret raket i farverne sort og hvid, der stiger opad, hvilket symboliserer opstigning, fremskridt og udforskning.

Fleksibilitet til fremtiden

Vælg den e-conomic-pakke, der passer til dine 
aktuelle behov. Når dine krav ændrer sig i 
fremtiden, kan du nemt op- eller nedgradere.

Udforsk vores fleksible pakkeløsninger

 

KUNDEHISTORIER 

Dét siger andre produktionsvirksomheder om e-conomic

Se hvordan andre produktionsvirksomheder effektiviserer deres forretning med integration til e-conomic regnskabskabsprogram.

 

Frederik Bramm

CEO & Founder, Newsale Emballage

"MVi har siden opstart haft brug for et program, som kan klare det hele, så vi kan skabe overblik og struktur i en travl hverdag. Med e-conomic kører hele regnskabsprocessen langt mere flydende end tidligere, hvilket vi har stor glæde af."

Morten Rosenberg

Indehaver, CPH Steel

"Medarbejderne timeregistrerer på deres mobiltelefon, når de er færdige med en opgave eller færdige med dagen – tid, materialer, kørsel, frokostpauser, alt integreres med e-conomic og ligger så på projektstyringsdelen. Nemt, tidsbesparende og effektivt."

 
 

FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL

Bliv klogere på e-conomics løsning til produktionsvirksomheder

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os. 

 

Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?

For at integrere med en partner-app skal du have åbent API i din e-conomic aftale. Dette følger med i pakkerne Plus, Smart og Avanceret. I Basispakken er det kun lønsystemer og regnskabsafslutningsværktøjer, som kan skrive til e-conomic (altså aflevere data via API’et). Det er stadig muligt at bruge alle øvrige 3. parts løsninger, som kun læser data fra e-conomic.

Hvor mange brugere er inkluderet?

Hvor mange brugere, der er inkluderet afhænger af den løsning du vælger, men der vil typisk være betaling for at have flere brugere knyttet til løsningen. Vi anbefaler, at du kontakter den partner, du er interesseret i, for at vide mere om, hvad der specifikt gør sig gældende for deres løsning.

Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

Den partner-app, du vælger, sørger for at sætte integrationen op mellem deres løsning og e-conomic. De laver opsætningen i dialog med dig, og sørger for at data automatisk sendes til e-conomic. Det er super enkelt og klares med få klik.

Hvilken partner-app skal jeg vælge?

Hvilken partner-app du skal vælge, afhænger af dine behov. Vi arbejder sammen med de førende leverandører af systemer til detail og webshops i Danmark, så vi har en løsning til ethvert behov.

Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvordan foregår faktureringen — hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

Første faktureringsperiode fra e-conomic løber fra bestillingsdatoen til udgangen af et kalenderkvartal. Herefter faktureres der kvartalsvis forud. I tillæg til denne faktura vil du modtage fakturering fra den valgte partner i henhold til de kommercielle vilkår I indgår aftale omkring. Vilkårene for opsigelse hos den valgte partner følger de kommercielle vilkår fra partneren.

Hvilken bindingsperiode har jeg?

I e-conomic applikationen kan du opsige abonnementet eller foretage nedgradering af abonnementet til udgangen af et kalenderkvartal (medmindre andet fremgår af beskrivelsen eller vilkårene for den specifikke ydelse). Læs mere om vilkårene her.

Kan jeg få support til løsningen?

Support i forbindelse med vores partneres løsninger, varetages af partneren. De har ligeledes ansvaret for den integration af data, der opsættes. Har du spørgsmål eller brug for hjælp til selve regnskabsprogrammet e-conomic, kan du altid kontakte vores support.

Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

Ja. Uanset om du i dag bruger C5, Billy, Navision, Uniconta eller et andet regnskabsprogram til din bogføring, så er det nemt, hurtigt og sikkert at skifte regnskabsprogram til e-conomic — og vi hjælper dig hele vejen. Du har både mulighed for at vælge vores gratis løsning, hvor vi flytter de mest grundlæggende regnskabsdata kvit og frit, eller en fuld flytning af data til e-conomic, til en konkurrencedygtig pris. Vi kan også hjælpe med en fuld konvertering, som sikrer fuld historik på din nye e-conomic aftale.

Læs mere om mulighederne for at flytte til e-conomic her.

Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

At digitalisere sin forretning handler om at transformere manuelle processer til automatiserede, teknologibaserede løsninger. Ved at anvende teknologi kan man ikke kun kvalitetssikre processerne, men også skabe bedre overblik og beslutningsgrundlag for fremtiden. Selvom dine arbejdsprocesser grundlæggende forbliver de samme, bliver de nu elektroniske og betydeligt mere effektive og intelligente.

Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

Det er en god idé at digitalisere, da du med digitalisering får mulighed for følgende:

- At sætte strøm til manuelle processer og derved frigive tid til mere værdiskabende opgaver

- Gennem teknologi at kvalitetssikre processer, som giver sig udslag i korrekt fakturering

- At få overblik over din forretning og dermed et bedre beslutningsgrundlag for fremtiden. Eksempelvis at give det rigtige tilbud fra start eller omvendt at sige nej til opgaver, som ikke passer ind i din forretning

Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

Dette afhænger af flere forhold. Selve det tekniske (konvertering, oprettelse i økonomisystem og partner-app) tager få dage. Den sidste del afhænger af virksomheden selv. Er du parat til at skifte? Hvis du er klar på omstillingen, går det endnu hurtigere og du får udbytte med det samme.

Kontakt os

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.