Spar tid på din
ejendomsadministration
med e-conomic
Saml din administration: Huslejeopkrævning, huslejeregulering, rykkere, håndtering af lejekontrakter og regnskab
En komplet løsning til din ejendoms- og boligadministration
Med e-conomic regnskabsprogram får du en komplet løsning til din ejendoms- og boligadministration. Alt fra huslejeopkrævning, rykkere, håndtering af lejekontrakter, huslejeregulering og regnskab kan klares fra en platform. I samarbejde med vores partnere, sammensætter vi den optimale løsning for dig, som rummer både regnskabsprogram og alt øvrig administration knyttet til boligadministration.
Helt nye tal og indsigter i branchen viser, at de ejendomsadministratorer, som har digitaliseret deres forretning, omsætter for over 110% mere per medarbejder, end ejendomsadministratorer som ikke har digitaliseret forretningen.
18%
af alle danske virksomheder inden for ejendomsadministration og boligadministration bruger allerede e-conomic i dag.
e-conomic samarbejder med eksperter i ejendomsadministration
Book et telefonmøde og hør mere om vores samarbejdspartnere
Skift gratis til e-conomic fra dit nuværende regnskabsprogram og udnyt de digitale fordele
Vi tilbyder alle nye kunder at flytte deres nuværende regnskabsdata med over i e-conomic. Vi flytter din åbningsbalance, kundekartotek og kontoplan helt gratis. Hvis du allerede er en af vores 160.000 brugere af e-conomic, så kan du med få klik inde fra programmet tilføje en af vores partneres apps til ejendomsadministration og blive digital.
e-conomic er fleksibelt og effektivt. Du er i gang med det samme, og der er ingen dyre implementeringsomkostninger.
Omsæt for op til 110% mere per medarbejder ved at digitalisere din boligadministration
Se vores brancheekspert Thomas forklare, hvordan digitalisering øger omsætningen for din virksomhed,
og hvordan du let tilføjer vores partneres løsninger til din e-conomic aftale.
5 tips til digital boligsadministration
Vores brancheekspert Thomas Pedersen giver 5 gode råd til dig, der vil spare tid og penge på din ejendomsadministration. Vi ser nemlig, at ejendomsadministratorer, som har digitaliseret deres forretning omsætter for over 110% mere per medarbejder end de som ikke er digitaliserede.
Spar tid på huslejeopkrævning
Optimér din huslejeopkrævning med et system for opkrævning, afstemning og proces for påkrav. Ved at integrere din ejendomsadministration med dit regnskab kan din huslejeopkrævning automatisk bogføres og ses direkte i dit regnskabsprogram. Det er både smart og tidsbesparende.
Håndtering af lejekontrakter og rykkere
Med et digitalt system kan du håndtere dine lejekontrakter automatisk med digital underskrift og opsætte et automatisk rykkerflow. Alle kontrakter og al historik kan samles ét sted, hvilket giver struktur og overblik over alle dine lejemål og lejere. På den måde er alle dine dokumenter automatisk opbevaret elektronisk.
Undgå tab af indtægt ved huslejeregulering
Regulering af lejeindtægter kan automatiseres, så inflationen og/eller nettoprisindekset følges af programmet. Med nyrenoverede lejligheder ønsker du måske at indtaste en procentsats, som huslejen automatisk skal reguleres med hvert år. Uanset hvad, så vil en automatisering skabe værdi for din virksomhed.
Med e-conomic kan du også
Give din revisor gratis adgang
I e-conomic kan du give din revisor gratis adgang, så det bliver nemmere end aldrig før at samarbejde om dit regnskab.
Håndtere dine bilag digitalt
Med funktioner som Bilagsmatch, Indscanning, aflæsning af bilag, Bilagsanmodning og mobile bilagsindsendere, kan du spare dig selv for timevis af arbejde hver måned og frigive tid til andre opgaver.
Sende faktura, tilbud og ordrer på farten
Hvorfor vente med at fakturere til du sidder foran din computer? Med e-conomics mobile app kan du klare det med det samme - ligegyldigt hvor du er.
Automatisk omdanne tilbud til faktura
Når du opretter et tilbud i e-conomic, kan du automatisk omdanne det til en faktura, når din kunde har godkendt det. Det er nemt og tager ikke mere end et øjeblik.
Nemt lave din bankafstemning
Forbind din bank til dit regnskab og få automatisk bankafstemning i e-conomic. Med funktionen Autoforslag får du desuden forslag til kontering, så dit arbejde bliver nemmere.
Nemt indberette moms til SKAT
Med e-conomic har det aldrig været nemmere at klare momsen. Du kan nemlig trække tallene fra din momsopgørelse i e-conomic og indberette dem hos SKAT.
Analysere indtægter og udgifter
Få løbende et indblik i din virksomheds økonomi ved at trække indkøbsstatistik og omsætningsstatistik fra dit regnskab.
Integrere dit lønsystem
Du kan naturligvis integrere dit lønsystem med e-conomic og få de to programmer til at tale sammen.
Designe din egen faktura
Tilpas din faktura, så den matcher dine specifikke behov - både i forhold til udseende og de informationer du gerne vil inkludere på den.
Se alle funktioner i e-conomic
Se hvordan andre virksomheder effektiviserer deres ejendomsadministration med e-conomic og vores partnere
- Nikolaj Kjeldgaard JørgensenØkonomidirektør, Copenhagen Capital
e-conomic startede med at effektivisere almindeligt bogholderi, og de seneste år er der kommet integrationsløsninger, som sikrer automatisk lejeopkrævning, rykkerprocedurer, faktura genkendelse og godkendelses flow. Vi har derfor mere tid til kundepleje og levere et bedre afkast til vores aktionærer.
Nikolaj bruger Proper og e-conomic
- Nicolai FalkEjer, Acco Estate ApS
Når jeg logger ind på Boligflow kan jeg se et samlet overblik, over hvad mine lejere skal betale, her til d. 1. Huslejen bliver så automatisk overført til min bankkonto, men samtidig bliver transaktionen bogført i e-conomic. Lettere, nemmere og hurtigere bliver det nok ikke!
Nicolai bruger Boligflow og e-conomic
Bliv klogere på vores løsning til ejendomsadministration
Se svarene på de spørgsmål, vores kunder inden for ejendomsadministration oftest stiller os:
Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?
Hvor mange brugere er inkluderet?
Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?
Hvilken partner-app skal jeg vælge?
Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?
Hvilken bindingsperiode har jeg?
Kan jeg få support til løsningen?
Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?
Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?
Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?
Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?
Lad os hjælpe dig til en lettere hverdag
Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.
Kontakt os på salg@e-conomic.dk