E-CONOMIC TIL EJENDOMSADMINISTRATION 

Saml din administration i ét system 

Når du samler administrationen af dine ejendomme ét sted, sparer du tid på bl.a. huslejeopkrævning, får et bedre overblik over dine lejemål og lejere samt undgår tab af indtægt ved huslejeregulering. 

 

To personer står på en arbejdsplads og kigger på en telefon, mens de taler sammen
 

EN SAMLET LØSNING

Effektivisér arbejdet og få mere tid

Sammen med vores dygtige partnere sammensætter vi en løsning, der gør, at du kan klare alt fra huslejeopkrævning og -regulering, udsendelse af rykkere, håndtering af lejekontrakter og ikke mindst regnskabet fra én platform.

 

Når du digitaliserer din administration og samler dine systemer, får du et bedre overblik over din forretning. Samtidig minimerer du antallet af manuelle tasteopgaver, fordi data flyder automatisk mellem systemerne. Sådan håndterer du alle de opgaver, der knytter sig til ejendomsadministrationen, mere effektivt.


26% af alle danske virksomheder inden for ejendomsadministration og boligadministration bruger allerede e-conomic i dag.
 

Se apps og integrationer Lad os tage en snak om dine behov

 
En kvinde kigger ind i en computerskærm

automatisk opkrævning og bogføring

Spar tid på huslejeopkrævning

Når du bruger et digitalt system til huslejeopkrævning, kan du automatisk sende opkrævninger til dine lejere. Kobler du systemet sammen med dit regnskabsprogram, bogføres opkrævningerne også automatisk og vises direkte i dit regnskab. 

 

Det er både smart og tidsbesparende.

 

Automatisk oprettelse af kontrakter og rykkere

Nem håndtering af lejekontrakter og rykkere

Med et digitalt system til håndtering af lejekontrakter og rykkerprocesser kan du nemt oprette en standardlejekontrakt, der automatisk udfyldes, inden den sendes videre til Digital Signatur. 

 

Du kan også opsætte et automatisk rykkerflow, hvor systemet håndterer dannelse af påkrav, afleveringsattest og ophævelsesbrev. 

En mand sidder ved en computer og arbejder med regnskab
 
En mand med briller og orange trøje sidder og smiler foran en computer

AUTOMATISK HUSLEJEREGULERING

Undgå tab af indtægt ved huslejeregulering

Du kan også automatisere prisreguleringen af lejeindtægter, så prisen automatisk tilpasses inflationen og/eller nettoprisindekset. For nyrenoverede lejligheder kan du indtaste en specifik procentsats, som huslejen skal justeres med hvert år. På den måde sikrer du, at dine lejeindtægter justeres rettidigt, uden at du behøver at gøre noget. 

 

Det sparer dig værdifuld tid og minimerer samtidig risikoen for fejl, der kan føre til tabt indtægt. 

 

Integrationer

Anbefalede integrationer

Her er de integrationer fra vores certificerede forhandlere, som vi anbefaler til udlejning og ejendomsadministration med e‑conomic. Der vil løbende komme flere til. 

Du kan se alle vores integrationer her.

 

Boligflow ikon

Boligflow

Boligflow giver dig et overblik over alle dine ejendomme og lejemål, og gode muligheder for at løse de opgaver, som er forbundet hermed. Hele fundamentet bygger på data, og især automatisering af data, som sparer dig tid i hverdagen.

Læs mere om Boligflow

Eindom logo

Eindom

Med Eindom får du én samlet digital løsning, hvor alt er inkluderet i ét samlet abonnement. Det gør livet nemmere for både udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater.

Læs mere om Eindom

Rentdesk logo

Rentdesk

Rentdesk er et økosystem af intelligente værktøjer og automatiseringer til ejendomsadministration, der arbejder sammen på tværs af hele udlejningsforløbet og sikrer et gnidningsfrit lejeforhold mellem udlejer og lejer.

Læs mere om Rentdesk

 

FORDELE FOR DIG 

Dét får du med e-conomic regnskabsprogram

Når du laver dit regnskab i e-conomic, får du - foruden muligheden for at integrere til værdifulde systemer - adgang til en række andre fordele. Fx kan du: 

 

Billedet viser en stiliseret, blå silhuet af en person, der symboliserer en administrator, på en hvid baggrund.

Give din revisor gratis adgang

I e-conomic kan du give din revisor gratis adgang, så det bliver nemmere end aldrig før at samarbejde om dit regnskab.

Sådan gør du

Håndtere dine bilag digitalt

Med smarte automatiseringsfunktioner kan du spare timevis af manuel bilagshåndtering og frigive tid til andre opgaver.

Sådan arbejder du effektivt med dine bilag

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Hvorfor vente med fakturering, til du er ved din computer? Med e-conomics mobil app kan du klare det med det samme - uanset hvor du er.

Udforsk vores mobil app

Billedet indeholder et ikon af en papirfaktura, der er ved at blive sendt med en flyvende bevægelse, hvilket symboliserer processen med at sende en faktura.

Automatisk omdanne tilbud til faktura

Når du opretter et tilbud i e-conomic, kan du automatisk omdanne det til en faktura, lige så snart din kunde har godkendt det.

Sådan gør du

Hurtigt klare din bankafstemning

Integrer din bank med e-conomic og afstem dine regnskabs- og bankposteringer med et enkelt klik.

Sådan fungerer automatisk bankafstemning

Billedet viser en simpel, grøn ikon af en pengesæk, formet som en cirkel med en dollar-tegn i midten, på en hvid baggrund.

Nemt indberette moms til SKAT

Det er nemt at trække tallene fra din momsopgørelse i e-conomic og efterfølgende indberette dem hos SKAT.

Sådan gør du

Få indblik i din virksomheds økonomi

Få løbende et indblik i din virksomheds økonomi med rapporterne indkøbsstatistik og omsætningsstatistik fra dit regnskab.

Sådan gør du

En illustration af klodser, der bliver bygget

Integrere til +250 systemer 

Med adgang til vores mere end 250 integrationer kan du sammensætte præcis den løsning, der passer til din virksomhed

Se alle integrationer

Dette er et minimalistisk vektorbillede, der forestiller to talebobler i blå og grøn farver, som symboliserer en online chat-support, på en hvid baggrund.

Få gratis hjælp via telefon, chat og mail

Få gratis, kompetent og personlig hjælp til dine spørgsmål med vores supportafdeling, der tæller mere end 100 medarbejdere.

Kontakt os

 

5 TIPS TIL DIGITAL EJENDOMSADMINISTRATION

Få mere tid mellem hænderne

Vores brancheekspert Thomas Pedersen giver 5 gode råd til dig, der gerne vil spare tid og penge på din ejendomsadministration. 
 

5 konkrete tips 

 

KUNDEHISTORIER 

Dét siger andre ejendomsadministratorer om e-conomic

Læs hvordan andre virksomheder i din branche har effektiviseret deres ejendomsadministration 
med e-conomic. 

 

Rasmus Greis

CEO, Copenhagen Capital

"Effektive og automatiserede forretningsgange er afgørende for vores in-house administration af ejendomsporteføljen. Ved at kombinere Boligflow til lejeopkrævninger, debitorudligning, rykkerprocedurer, forbrugsregnskaber og flyttehåndtering med e-conomics bogholderifunktioner, automatisk bilagsscanning, godkendelsesprocedurer og bankafstemning samt integration til vores MS Azure, sikrer vi præcis og effektiv rapportering på tværs af mange datterselskaber."


Copenhagen Capital bruger Boligflow og e-conomic

 

 

 
 

FLYT REGNSAKBSPROGRAM

Skift gratis til e-conomic og udnyt de 
digitale fordele

Når du skifter til e-conomic, flytter vi din åbningsbalance, dit kundekartotek og din kontoplan helt gratis. Hvis du allerede er en af vores 200.000 brugere, kan du med få klik i programmet tilføje en af vores partneres apps til ejendomsadministration og blive digital.

e-conomic er fleksibelt og effektivt. Du er i gang med det samme, og der er ingen dyre implementeringsomkostninger.
 

Skift til e-conomic

 

FÅ svar på dine spørgsmål

Bliv klogere på e-conomics løsning til ejendomsadministratorer

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os. 


 

Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?

For at integrere med en partner-app skal du have åbent API i din e-conomic aftale. Dette følger med i pakkerne Plus, Smart og Avanceret. I Basispakken er det kun lønsystemer og regnskabsafslutningsværktøjer, som kan skrive til e-conomic (altså aflevere data via API’et). Det er stadig muligt at bruge alle øvrige 3. parts løsninger, som kun læser data fra e-conomic.

Hvor mange brugere er inkluderet?

Hvor mange brugere, der er inkluderet afhænger af den løsning du vælger, men der vil typisk være betaling for at have flere brugere knyttet til løsningen. Vi anbefaler, at du kontakter den partner, du er interesseret i, for at vide mere om, hvad der specifikt gør sig gældende for deres løsning.

Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

Den partner-app du vælger, sørger for at sætte integrationen op mellem deres løsning og e-conomic. De laver opsætningen i dialog med dig, og sørger for at data automatisk sendes til e-conomic. Det er super enkelt og klares med få klik.

Hvilken partner-app skal jeg vælge?

Hvilken partner-app du skal vælge, afhænger af dine behov. Vi arbejder sammen med de førende leverandører af systemer til detail og webshops i Danmark, så vi har en løsning til ethvert behov.

Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.

Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

Første faktureringsperiode fra e-conomic løber fra bestillingsdatoen til udgangen af et kalenderkvartal. Herefter faktureres der kvartalsvis forud. I tillæg til denne faktura vil du modtage fakturering fra den valgte partner i henhold til de kommercielle vilkår I indgår aftale omkring. Vilkårene for opsigelse hos den valgte partner følger de kommercielle vilkår fra partneren.

Hvilken bindingsperiode har jeg?

I e-conomic applikationen kan du opsige abonnementet eller foretage nedgradering af abonnementet til udgangen af et kalenderkvartal (medmindre andet fremgår af beskrivelsen eller vilkårene for den specifikke ydelse). Læs mere om vilkårene her.

Kan jeg få support til løsningen?

Support i forbindelse med vores partneres løsninger, varetages af partneren. De har ligeledes ansvaret for den integration af data, der opsættes. Har du spørgsmål eller brug for hjælp til selve regnskabsprogrammet e-conomic, kan du altid kontakte vores support.

Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

Ja. Uanset om du i dag bruger C5, Billy, Navision, Uniconta eller et andet regnskabsprogram til din bogføring, så er det nemt, hurtigt og sikkert at skifte regnskabsprogram til e-conomic — og vi hjælper dig hele vejen. Du har både mulighed for at vælge vores gratis løsning, hvor vi flytter de mest grundlæggende regnskabsdata kvit og frit, eller en fuld flytning af data til e-conomic, til en konkurrencedygtig pris. Vi kan også hjælpe med en fuld konvertering, som sikrer fuld historik på din nye e-conomic aftale.

Læs mere om mulighederne for at flytte til e-conomic her.

Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

At digitalisere sin forretning handler om at transformere manuelle processer til automatiserede, teknologibaserede løsninger. Ved at anvende teknologi kan man ikke kun kvalitetssikre processerne, men også skabe bedre overblik og beslutningsgrundlag for fremtiden. Selvom dine arbejdsprocesser grundlæggende forbliver de samme, bliver de nu elektroniske og betydeligt mere effektive og intelligente.

Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

Det er en god idé at digitalisere, da du med digitalisering får mulighed for følgende:

- At sætte strøm til manuelle processer og derved frigive tid til mere værdiskabende opgaver

- Gennem teknologi at kvalitetssikre processer, som giver sig udslag i korrekt fakturering

- At få overblik over din forretning og dermed et bedre beslutningsgrundlag for fremtiden. Eksempelvis at give det rigtige tilbud fra start eller omvendt at sige nej til opgaver, som ikke passer ind i din forretning

Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

Dette afhænger af flere forhold. Selve det tekniske (konvertering, oprettelse i økonomisystem og partner-app) tager få dage. Den sidste del afhænger af virksomheden selv. Er du parat til at skifte? Hvis du er klar på omstillingen, går det endnu hurtigere og du får udbytte med det samme.

Kontakt os

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.