E-CONOMIC TIL DETAILBRANCHEN
Få en komplet løsning til din webshop og butik
Med e-conomic får du en løsning, hvor dit kassesystem og webshop er forbundet - med regnskabet som fundament. Det giver dig et samlet overblik over din forretning og sparer dig værdifuld tid i hverdagen.

EN SAMLET LØSNING
Mere tid til dét, der skaber værdi
Vil du have mere tid til at fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed? Med vores løsning til detailbranchen, har du de bedste forudsætninger for at skabe gode oplevelser for dine kunder. Du samler nemlig alle dine vigtigste forretningssystemer, så data deles automatisk på tværs. Det betyder, at du kan spare timevis på manuelt tastearbejde samtidig med, at du altid har et opdateret overblik over din forretning - og kan træffe vigtige beslutninger på et oplyst grundlag. Herudover får du adgang til smarte automatiseringsfunktioner, som gør det muligt for dig at skrue endnu mere ned for den administrative arbejdsbyrde, så du i stedet fokusere tiden på dine kunder.

AUTOMATISK DATAOVERFØRSEL
Højere effektivitet,
færre fejl
Når du samler din webshop, kassesystem og regnskabsprogram i én løsning, overføres dine salgsdata automatisk til regnskabet uden behov for manuel indtastning. På den måde sparer du ikke bare tid, du minimerer også risikoen for tastefejl.
ADGANG TIL VÆRDIFULD DATA
Fuldt overblik - hvor-som-helst og når-som-helst
Uanset hvor du befinder dig, kan du logge på og tjekke din aktuelle omsætning - enten via computer eller vores gratis mobil app. Du får adgang til værdifuld indsigt, som du fx kan bruge til at justere priserne, så din indtjening bliver endnu bedre.


KONTROL OVER LAGERBEHOLDNINGEN
En stærk lagerløsning booster hele forretningen
Med e‑conomics lagerløsning Lager af Rackbeat kan du se varebevægelserne på dit lager i realtid, så du altid ved, hvilke varer du har på lager, og hvilke du skal købe ind.
Med dugfriske lagertal får du automatisk bedre indkøbsstyring i forretningen og slipper for at skuffe dine kunder, når varer pludselig er udsolgte. Lager af Rackbeat synkroniserer automatisk dine data til dit regnskab i e-conomic, så du slipper for at taste det samme ting flere gange.
Integrationer
Anbefalede integrationer
Her er de integrationer fra vores certificerede forhandlere, som vi anbefaler til virksomheder indenfor detail og webshop med e‑conomic. Der vil løbende komme flere til.
Du kan se alle vores integrationer her.

FlexPOS
FlexPOS er en brugervenlig og solid kassesoftware, der henvender sig til både små og store forretninger. Med FlexPOS kan du spare penge og tid på tunge arbejdsprocesser, da data overføres automatisk mellem de to systemer.

OnlinePOS
Med OnlinePOS får du et kassesystem, der synkroniserer alle dine daglige kasserapporter, dine varekøb og forskellige konti automatisk. Desuden kan du oprette produkter, rette priser, hente en lang række data og rapporter real time.
FORDELE FOR DIG
Gør hverdagen nemmere med
e-conomic
Få værktøjerne til at skabe en mere simpel og effektiv hverdag
for dig og dine medarbejdere. Når du vælger e-conomic som dit regnskabsprogram, kan du opleve følgende fordele:
Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomhedssystemer, så de automatisk deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert, og du slipper for timevis af tastearbejde.
KUNDEHISTORIER
Dét siger andre fra detailbranchen
om e-conomic
Læs hvordan andre virksomheder i din branche har effektiviseret deres butik og webshop med
e-conomic regnskabskabsprogram.
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL
Bliv klogere på e-conomics løsning til detailbranchen
Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os.
Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?
For at integrere med en partner-app skal du have åbent API i din e-conomic aftale. Dette følger med i pakkerne Plus, Smart og Avanceret. I Basispakken er det kun lønsystemer og regnskabsafslutningsværktøjer, som kan skrive til e-conomic (altså aflevere data via API’et). Det er stadig muligt at bruge alle øvrige 3. parts løsninger, som kun læser data fra e-conomic.
Hvor mange brugere er inkluderet?
Hvor mange brugere, der er inkluderet afhænger af den løsning du vælger, men der vil typisk være betaling for at have flere brugere knyttet til løsningen. Vi anbefaler, at du kontakter den partner, du er interesseret i, for at vide mere om, hvad der specifikt gør sig gældende for deres løsning.
Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?
Den partner-app du vælger, sørger for at sætte integrationen op mellem deres løsning og e-conomic. De laver opsætningen i dialog med dig, og sørger for at data automatisk sendes til e-conomic. Det er super enkelt og klares med få klik.
Hvilken partner-app skal jeg vælge?
Hvilken partner-app du skal vælge, afhænger af dine behov. Vi arbejder sammen med de førende leverandører af systemer til detail og webshops i Danmark, så vi har en løsning til ethvert behov.
Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?
Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.
Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?
Dette afhænger af den specifikke løsning. Vi anbefaler, at du tager en dialog med den valgte partner.
Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?
Første faktureringsperiode fra e-conomic løber fra bestillingsdatoen til udgangen af et kalenderkvartal. Herefter faktureres der kvartalsvis forud. I tillæg til denne faktura vil du modtage fakturering fra den valgte partner i henhold til de kommercielle vilkår I indgår aftale omkring. Vilkårene for opsigelse hos den valgte partner følger de kommercielle vilkår fra partneren.
Hvilken bindingsperiode har jeg?
I e-conomic applikationen kan du opsige abonnementet eller foretage nedgradering af abonnementet til udgangen af et kalenderkvartal (medmindre andet fremgår af beskrivelsen eller vilkårene for den specifikke ydelse). Læs mere om vilkårene her.
Kan jeg få support til løsningen?
Support i forbindelse med vores partneres løsninger, varetages af partneren. De har ligeledes ansvaret for den integration af data, der opsættes. Har du spørgsmål eller brug for hjælp til selve regnskabsprogrammet e-conomic, kan du altid kontakte vores support.
Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?
Ja. Uanset om du i dag bruger C5, Billy, Navision, Uniconta eller et andet regnskabsprogram til din bogføring, så er det nemt, hurtigt og sikkert at skifte regnskabsprogram til e-conomic - og vi hjælper dig hele vejen. Du har både mulighed for at vælge vores gratis løsning, hvor vi flytter de mest grundlæggende regnskabsdata kvit og frit, eller en fuld flytning af data til e-conomic, til en konkurrencedygtig pris. Vi kan også hjælpe med en fuld konvertering, som sikrer fuld historik på din nye e-conomic aftale.
Læs mere om mulighederne for at flytte til e-conomic her.
Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?
At digitalisere sin forretning handler om at transformere manuelle processer til automatiserede, teknologibaserede løsninger. Ved at anvende teknologi kan man ikke kun kvalitetssikre processerne, men også skabe bedre overblik og beslutningsgrundlag for fremtiden. Selvom dine arbejdsprocesser grundlæggende forbliver de samme, bliver de nu elektroniske og betydeligt mere effektive og intelligente.
Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?
Det er en god idé at digitalisere, da du med digitalisering får mulighed for følgende:
- At sætte strøm til manuelle processer og derved frigive tid til mere værdiskabende opgaver
- Gennem teknologi at kvalitetssikre processer, som giver sig udslag i korrekt fakturering
- At få overblik over din forretning og dermed et bedre beslutningsgrundlag for fremtiden. Eksempelvis at give det rigtige tilbud fra start eller omvendt at sige nej til opgaver, som ikke passer ind i din forretning
Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?
Dette afhænger af flere forhold. Selve det tekniske (konvertering, oprettelse i økonomisystem og partner-app) tager få dage. Den sidste del afhænger af virksomheden selv. Er du parat til at skifte? Hvis du er klar på omstillingen, går det endnu hurtigere og du får udbytte med det samme.
Kontakt os
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt
Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.