Upodi
Af:Upodi ApS
Håndtering af abonnementer og faktureringsprocesser
Ikke nok bedømmelser
Upodi
Af: Upodi ApS
Håndtering af abonnementer og faktureringsprocesser
Ikke nok bedømmelser
Det kan du
- Få sikring af kundehåndtering, abonnementsstyring, fakturering og betalingsopkrævning
- Gå fra simpel til avanceret betalingsopkrævning
- Brug tid på konfiguration frem for udviklingsomkostninger
Beskrivelse
Upodi er en moderne løsning til håndtering af processer omkring håndtering af dine abonnementer. Fra opsætning af produkter og ydelser, til kundetilmelding, opkrævning, bogføring og sikring af pengestrømmen.
Upodi hjælper dig med at fokusere på din forretning og en øget omsætning, frem for at bruge tid, energi og dyre udviklingsomkostninger. Ved at automatisere disse processer, sikrer du en skalérbar forretning, og mindsker fejl. Samtidig får du en sikkerhed for din omsætning, hvad enten du driver en lokal eller international forretning.
Tilgængelighed
Tilgængelig i pakkerne Plus, Smart og Avanceret
Vurderinger og anmeldelser
Ikke nok bedømmelser
Læs hvad andre brugere synes om denne integration eller fortæl os, hvad du synes, så andre brugere kan få glæde af dine erfaringer.
Bedøm denne integration
Tak for din bedømmelse
Vi sætter pris på din mening. Det er en stor hjælp for andre brugere som er på udkig efter den næste integration til deres forretning.
Luk
Error
Jacob Buhl Jensen
22. maj 2023
Skalk
Forudsætter egne tekniske kompetencer, eks. brug af API, hvis man skal have et godt udbytte. Ver.5 har forringet daglige arbejdsgange markant. Flaskehals ved kundeservice. Mangelfuld integration mod e-conomic, eks. Account oprettes std. med prefix CUS-***, men bogstaver kan ikke hentes ind i e-conomic.
Vis [N] flere
Kundeservice
+45 70 22 56 83
hello@upodi.com
Udvikler