Tracelink
Udvalgt
Af:Tracelink
Enkel produktionsstyring fra ordre til faktura
5 af 5 (3)
Tracelink
Udvalgt
Af: Tracelink
Enkel produktionsstyring fra ordre til faktura
5 af 5 (3)
Det kan du
- Dokumentere produktionen på en overskuelig måde
- Konvertere salgsordrer til produktionsordre med ruter, opgaver og styklister
- Registrere arbejdsprocesser og effektivisere arbejdsgangene
- Planlægge og holde styr på ressourcer og indkøb
- Holde orden i lager med batch, sporbarhed og LIFO/FIFO
- Sikre online kvalitetskontrol
- Kombinere med andre moduler som dokumentationsstyring og CRM
Beskrivelse
Tracelink er et IT-system til effektiv produktionsstyring. Med Tracelink kan I planlægge og løbende følge en ordres vej gennem virksomheden. Systemet gør det muligt at holde styr på, om arbejdet på ordren følger budgettet, og det er nemt at spotte ordrer, der afviger fra planen. De indbyggede funktioner gør det enkelt at registrere medarbejdernes forbrug af timer, maskiner og materialer, samt den anvendte fremgangsmåde. I får således bedre muligheder for at se og udnytte jeres ledige kapacitet. I kan samtidig dokumentere jeres produktionsplanlægning ved hjælp af ordrer-, lager- og indkøbsmoduler.
I bestemmer selv, hvilke aspekter af produktionen I ønsker at dokumentere, da Tracelink er modulopbygget og kan tilpasses den enkelte virksomheds behov. Tracelink kan bruges af produktionslederen, men er også designet til anvendelse ude på gulvet i produktionen. I åbner blot Tracelink i en webbrowser eller downloader Tracelinks mobil-app. Ordrer oprettes direkte i Tracelink eller kan importeres ved integration til e-conomic. Tracelink er fuldt integreret med e-conomic, så I med et enkelt klik kan fakturere kunden, så snart arbejdet på en ordre er afsluttet.
Tracelinks håndbogsmodul kan ISO certificere. Som led i en virksomheds kvalitetssikring anvendes beskrevne processer/metoder i form af procedurer, instruktioner eller procesdiagrammer. Tracelink understøtter styring af de beskrevne dokumenter f.eks. i forbindelse med en certificeringsproces.
Tilgængelighed
Tilgængelig i pakkerne Plus, Smart og Avanceret
Vurderinger og anmeldelser
5 af 5 (3)
Læs hvad andre brugere synes om denne integration eller fortæl os, hvad du synes, så andre brugere kan få glæde af dine erfaringer.
Bedøm denne integration
Tak for din bedømmelse
Vi sætter pris på din mening. Det er en stor hjælp for andre brugere som er på udkig efter den næste integration til deres forretning.
Luk
Error
Værkfører Jens Thomassen
04. december 2018
Speed Color A/S
Dejligt overblik. Nemt at følge ordrens vej gennem huset. Præcis registrering af tid. Godt samarbejde med e-conomic. Let at rette ordrer til, efter de er oprettede, og redigere folks tider, hvis de har forkerte indstemplinger.
John Vestergaard
13. november 2018
Smeko ApS
Tracelink fungerer upåklageligt og meget tilfredsstillende.
Såfremt der er spørgsmål til systemet, eller eventuelt et forslag til udvidelse/forbedring, er der en utrolig flink og fleksibel support. Tracelink er rigtig gode, og parate, til at lave individuelle løsninger.
Thomas Winther
16. april 2015
Tracelink er et helt fantastisk værktøj, med en ekstrem stor frihedsgrad til selv at tilpasse produktet, således det passer ind i den enkelte virksomhed. Vi føler at produktet altid er i bevægelse, hvor det stræber efter den perfekte løsning. Det mærkes bandt andet ved at support altid er kvik til at reagere, hvis der skulle opstå problemer, samtidig er Tracelink altid lydhør over for ønsker eller specifikke behov.
Tracelink er nemt at gå til, også for folk som normalt vis ikke anvender IT i deres hverdag.
Vis [N] flere
Kundeservice
+45 70 26 10 01
support@tracelink.dk
Udvikler