Simply CRM
Udvalgt
Af:Simply CRM
Brugervenligt CRM - som du faktisk kommer til at bruge
5 af 5 (20)
Simply CRM
Udvalgt
Af: Simply CRM
Brugervenligt CRM - som du faktisk kommer til at bruge
5 af 5 (20)
Det kan du
- Nemt og brugervenligt CRM med alle tænkelige funktioner
- Kunder og forecasts
- Gratis dedikeret dansk support 24/7
Beskrivelse
Simply CRM er en moderne og brugervenlig cloud-baseret CRM-platform for små og mellemstore virksomheder.
Du kommer i gang på 2 minutter - og Simply CRM tilbyder gratis dansk support 24/7. Simply CRM har alle tænkelige funktionaliteter – fra bl.a. kunder, salgsmuligheder til projekter og helpdesk, samt meget mere.
Simply CRM kan helt tilpasses jeres særlige behov - og bruges allerede af et bredt udsnit af brancher – fra advokater og ejendomsmæglere, til klinikker, foreninger, automobil-handlere, freelancere og mange andre.
Simply CRM går meget op i at byde nye kunder godt velkommen, og vil meget gerne hjælpe dig med at få sat din CRM-løsning godt op – uden yderligere omkostninger. Simply CRM integrerer sømløst med e-conomic med det samme.
Tilgængelighed
Tilgængelig i pakkerne Plus, Smart og Avanceret
Vurderinger og anmeldelser
5 af 5 (20)
Læs hvad andre brugere synes om denne integration eller fortæl os, hvad du synes, så andre brugere kan få glæde af dine erfaringer.
Bedøm denne integration
Tak for din bedømmelse
Vi sætter pris på din mening. Det er en stor hjælp for andre brugere som er på udkig efter den næste integration til deres forretning.
Luk
Error
Kurt Nielsen
25. august 2023
62640294
Dette er langt hen ad vejen den reneste måde at både holde en kundedatabase og kortlægge gode tider til at interagere med eller følge op med hver af dem for at presse dem ned i salgspipelinen. Der er ikke flere ubekendte eller spørgsmål om, hvornår jeg skal ringe - jeg åbner bare appen og ser, hvem der er på min liste i dag.
Anne Larsen
20. juli 2023
Frost ApS
Brugervenlig CRM med god dansk support, der er gode til at hjælpe os med vores ønsker, særligt ift. vores lidt specielle datastruktur omkring kunderne. Snakker fint sammen med E-conomic og Outlook. Kan sagtens anbefales.
Michael Hansen
17. juli 2023
Dripdanish
Nemt og brugervenligt CRM der integrerer perfekt med vores E-conomic og Woocommerce website.
Jan Christensen
06. juli 2023
SystemStores
Jeg har haft muligheden for at arbejde med dette CRM firma i et stykke tid nu, og jeg må sige, at jeg er meget tilfreds med deres service og produkt. Deres software er intuitivt og brugervenligt, hvilket har gjort det nemt for mig og mit team at administrere vores kundeinformation og arbejdsprocesser.
Peter
26. juni 2023
Jensen
Det virkede som en overkommelig mulighed for en enkelt-bruger CRM (min brugssag), der havde brug for en grundlæggende arbejdsgang/automatiseringsbygger. Jeg vil gerne tilføje, at support og funktionalitet er i top.
Sofie
06. juni 2023
Christensen
Simply CRM er et solidt CRM-værktøj med hurtig support. Genial integration til E-conomic og Outlook. Klart anbefalet.
Katrine
23. maj 2023
Pedersen
Simply er brugervenligt og har alle funktionaliteter vi kunne drømme om. Deres support er også god. Jeg vil synes det ville være fikst hvis de lavede endnu flere support-videoer - dem de har er gode, men gerne flere også om automatiseringsværktøjerne, da det hurtigt bliver lidt langhåret.
Men - fedt produkt!
Mette
09. maj 2023
Andersen
Den væsentligste fordel, som denne software har givet os, er at optimere alt, hvad der har at gøre med verden af salg og marketing, generere de rapporter, jeg har brug for for at demonstrere for virksomheden, hvor nyttige vores strategier er, hvilke aspekter der skal forbedres og generere vores egne leads, alt sammen på en meget struktureret måde og som navnet siger "Simply".
Anne Hansen
18. april 2023
Jon Eskildsen ApS
Efter at have brugt flere andre CRM'er har jeg fundet ud af, at Simply tilbyder den perfekte balance mellem fleksibilitet og struktur. Jeg er også virkelig imponeret over deres marketingfunktioner.
Jen
25. marts 2023
Christensen
Hver gang du har kontakt med klienten, skal du gå til deres journal og opdatere den og derefter markere den for den relevante opfølgning. Hvis de bruges rigtigt, vil dine kunder ikke falde gennem sprækkerne og blive glemt
Michael
09. marts 2023
Jensen
Simply CRM er en god løsning og har alt hvad man kan forestille sig - kontaktstyring, emails, salgsmuligheder, dokumenter, osv - og så mere avanceret som f.eks. Indbygget telefoni, web-tracking, osv. Vi er en mindre virksomhed og løsningen passer godt til os da den ikke kræver store IT-investeringer og vi kan klare os uden egen IT-afdeling. Fin support der reagerer hurtigt.
Erik Asger
01. februar 2023
Rolf Fisker K/S
Det er en fantastisk god og brugervenlig CRM løsning, der passer godt til vores behov. Den bedste integration til E-conomic jeg har set - og også nemt at arbejde med kunder, salg, kampagner og fx. Integreret email/kalender (vi bruger Outlook).
Jesper Jørgensen
03. december 2022
Andersson K/S
Jeg er blevet mere organiseret og indset, hvilke kunder der er bedst egnede til vores produkt, og hvilke der blot opnår kundeemner og trækkraft.
Abel
10. november 2022
Sorensen
Det kommer ikke i vejen for, hvordan du vil arbejde. Forsøger ikke at genopfinde e-mail. Har pålidelige 3. parts integrationer. Det er omdrejningspunktet for min arbejdsgang
Morten Albaek
04. oktober 2022
Schrøder & Balle A/S
det er en fantastisk lille CRM, der passer perfekt til vores krav i det lille firma, jeg arbejder hos. Vi bruger det typisk til leads og kontakthåndtering for vores forskellige kunder og kampagner.
Balduin Pedersen
14. september 2022
Würtz & Therkildsen I/S
Ikke sikker på behovene på virksomhedsniveau, men for små og mellemstore virksomheder fungerer det bare fantastisk
Kornelius Bendt
30. august 2022
Julius Brøndum I/S
Den positive bemærkning om Simply er, at den altid fungerer i synkroniserings- og autosave-tilstand. Du behøver ikke at frygte for tab af data og integritet ting. Som månedlig abonnent på Simply vil vi foreslå og anbefale det til forretningskommunikationen.
Sofie
02. juni 2022
Custom
Nemt og brugervenlig CRM platform. Synkroniserer mine kunder og faktura perfekt begge veje, så vi kan fakturere og håndtere kunderne fra Simply CRM direkte.
Kan sættes op til stort set alt - supporten er rigtig god.
Det er også på dansk hvilket vi også er ret glade for.
Thor
28. marts 2022
THC Wine Invest
Simply hjalp mig i gang og med integration efter ønsker. Automatisk overførsel af kunder/faktura/produkter til og fra E-conomic så der ikke er dobbelt arbejde, og jeg kan se mine økonomi-informationer på mine kunder. Virker perfekt.
Chris
25. september 2020
SocialB
Virker fint - den bedste E-conomic/CRM integration vi har set.
Simply CRM er generelt set hjælpsomme og yder en god support.
Michelle Rodriguez
18. maj 2020
Murphy Oil Corp
Alle funktioner er nyttige og pænt programmeret. Ingen afmatning overhovedet, kører hele tiden, stod aldrig over for nogen serverfejl indtil dato. Den visuelle indsigt er virkelig forretningsbesparende, hvilket betyder, at du forstår forretningslogikken, mulighederne for dit målrettede prospekt. I alt er denne online CRM-software i stand til at gøre alt, hvad du mener til fordel for din virksomhed.
Vis [N] flere
Kundeservice
+45 70 23 52 30
support@simply-crm.dk
Udvikler
Simply CRM
Vesterbrogade 26
1620 København V
Danmark +45 70 23 52 30