Acubiz Expense Management
Af:ACUBIZ A/S
Håndtering af alle typer medarbejderudgifter
Ikke nok bedømmelser
Acubiz Expense Management
Af: ACUBIZ A/S
Håndtering af alle typer medarbejderudgifter
Ikke nok bedømmelser
Det kan du
- Håndtér alle typer af medarbejder-relaterede udgifter
- Klar alt på farten - tidsbesparende og nemt
- Godkendt til mere end 50 forskellige kreditkort
- Alle godkendte afregninger synkroniseres direkte fra Acubiz til e-conomic
Beskrivelse
Acubiz sætter strøm til processen omkring medarbejderudgifter – lige fra registrering til godkendelse og bogføring. Dine brugere får en lettere hverdag, hvor registrering og godkendelse af udgifter, kørsel og tid håndteres via mobil-appen, Acubiz One.
I finansafdelingen får du bedre overblik, mere kontrol og øget indsigt i medarbejdernes udgifter. Du vil også opleve markante besparelser i administrationstid - håndtering af udgifter, udlæg og rejseafregninger har aldrig været nemmere.
Tilgængelighed
Tilgængelig i pakkerne Plus, Smart og Avanceret
Vurderinger og anmeldelser
Ikke nok bedømmelser
Læs hvad andre brugere synes om denne integration eller fortæl os, hvad du synes, så andre brugere kan få glæde af dine erfaringer.
Bedøm denne integration
Tak for din bedømmelse
Vi sætter pris på din mening. Det er en stor hjælp for andre brugere som er på udkig efter den næste integration til deres forretning.
Luk
Error
Lars
26. november 2019
Ørslev Vandværk
Det er en god løsning, som dækker alle behov, og med en fin og nem brugeroplevelse.
Vis [N] flere
Kundeservice
+45 70 214 215
support@acubiz.com
Udvikler