360 Business Tool

Af:360 Business Tool
Ét system til kundestyring, indkøb, tidsregistrering og budget
4.7 af 5 (3)
Kontakt partner for pris
Forudsætninger
Demands: 
e-conomic abonnement

360 Business Tool

Af: 360 Business Tool
Ét system til kundestyring, indkøb, tidsregistrering og budget
4.7 af 5 (3)
Det kan du
  • Understøt og optimér alle kunderelaterede processer i virksomheden
  • Hurtigt i brug, ingen ventetider
  • Integrerer med e-conomic og Microsoft Office
  • Kompetent support på telefon, chat og e-mail
Beskrivelse
360 Business Tool er et CRM-system og et værktøj, du ikke kan undvære, hvis du har sælgere, servicemedarbejdere eller marketing som en del af din virksomhed. 360 Business Tool inkluderer: CRM, salg, marketing, service, kundekartotek, helpdesk, nyhedsbreve, kalender, aktiviteter, udgifter, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, fakturering, dokumenthåndtering etc. Systemet er modulopbygget, så du kan starte simpelt og slå flere moduler til, efterhånden som din forretning modnes. Med 360 Business Tool får du overblik og fuld kontrol over alle dine aktiviteter, så du kan træffe bedre beslutninger i alle områder af din virksomhed. Fortsæt med at gøre, hvad du er bedst til - systemet tager sig af resten. 360 Business Tool synkroniserer alt relevant data mellem 360 Business Tool og e-conomic: kontoplan, produkter, kunder, leverandører, ordrer, indgående fakturaer, udgående fakturaer.
Tilgængelighed
Tilgængelig i pakkerne Plus, Smart og Avanceret
Vurderinger og anmeldelser
4.7 af 5 (3)
Læs hvad andre brugere synes om denne integration eller fortæl os, hvad du synes, så andre brugere kan få glæde af dine erfaringer.
Tak for din bedømmelse
Vi sætter pris på din mening. Det er en stor hjælp for andre brugere som er på udkig efter den næste integration til deres forretning.
Error
360 Business Tool
Af: 360 Business Tool
Ét system til kundestyring, indkøb, tidsregistrering og budget
Kim Lentz-Greve
5
Average: 5 (1 vote)
21. november 2018
Acubiz A/S
360 Business Tool er som årgangsvin: Det bliver bedre og bedre med årene. I mit nuværende job som Customer Success Manager, anvender jeg 360 til at holde styr på vores kunders engagement med os. Jeg anvender 360 som mit primære værktøj til at holde "mine" kunder glade, og opdateret på de nye services vi kan tilbyde. Udover styring af salgsprocessen, er 360 fantastisk til håndtering af kontrakter og abonnementer.
Kim Lentz-Greve
4
Average: 4 (1 vote)
03. august 2015
360 giver et veldokumenteret overblik med opgaver, estimater, tidsforbrug og faktureret beløb pr. opgave og kunde. Takket være simpel administration opnås forbedret likviditet via løbende fakturering fremfor månedsvise opgørelser. Simpel integration til e-conomic, så bogføringen bliver let, dobbelt-indtastninger undgås og manuelle fejl elimineres.
Lennart Garbarsch
5
Average: 5 (1 vote)
17. juli 2015
Super system til CRM delen, men i ligeså høj grad til opsamling af fakturerbar tid, logning af klippekort og aktiviteter på en sag/kunde. Vi anvender desuden 360 til at sikre ensartede tilbud, ordre og kontraktdokumenter i hele virksomhed

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone